MiTo a fost inspirată din modelul Alfa 8C Competizione, împrumutând o parte din trăsăturile ei, în special forma farurilor, dar şi stopurile cu LED-uri. De asemenea, aripile care adăpostesc roţile sunt proeminente. Target-ul maşinii sunt bărbaţii şi femeile cu vârste cuprinse între 18 şi 30 de ani.
Motorizarea este formată pentru început din două propulsoare pe benzină şi unul turbo-diesel, toate fiind disponibile cu o transmisie exclusiv manuală, cu şase rapoarte.
Motorizarea de bază porneşte de la propulsorul de 1,4 litri şi 78 de cai putere (58kW). MiTo are nevoie de 12,3 secunde pentru a ajunge la 100 de kilometri la oră, viteza maximă atinsă fiind, pentru acest motor, de 165 de kilometri la oră.
Cel de-al doilea motor este unul nou, turbo, de 1,4 litri 16v, care dezvoltă 155 cai putere la 5.500 de rotaţii pe minut şi un cuplu maxim de 206 Nm. Cei 155 de cai pot fi obţinuţi încă de la 2.000 de rpm, însă, un plus de 24 Nm sunt obţinuţi la 3.00 rpm, prin activarea Dynamic Driving Mode, un nou sistem de la Alfa Romeo. În numai 8 secunde se ajunge de la 0 la 100 de kilometri la oră, viteza maximă fiind de 215 kilometri la oră.
Cel din urmă motor al MiTo este cel diesel JTDM de 1,6 litri, 120 de cai putere, care produce 280 Nm la 1.500 de rotaţii pe minut, şi un maxim de 320 Nm la 1750 rpm. Alfa Romeo MiTo cu propulsorul JTDM ajunge de la 0 la 100 de kilometri la oră în doar 9,9 secunde, viteza maximă atinsă fiind de 198 de kilometri la oră.
MiTo este disponibilă doar în varianta de caroserie coupe cu 3 uşi şi va fi lansată din iulie în întreaga lume, mai puţin în America de Nord.
Fotografii: Worldcarfans.com
Antena3.ro