La kilometrul 52, pe sensul Bucureşti-Piteşti, a avut loc un alt accident în lanţ în care au fost implicate 21 de maşini. Cauza evenimentului a fost viteza neadaptată la condiţiile de mers. "A fost suficient să derapeze o maşină, iar cei care veneau din spate, cu viteză prea mare, nu au putut opri la timp, mai ales că şoseaua era acoperită cu poliei, autovehiculele lovindu-se unele de altele", au declarat poliţiştii.
Mulţi dintre cei implicaţi în cele două accidente nu aveau încheiate asigurările obligatorii de răspundere civilă auto, astfel că, pe lângă pagubele pe care vor trebui să le plătească, au fost amendaţi cu o mie, până la două mii de lei şi le-au fost reţinute certificatele şi plăcuţele de înmatriculare.
Centre de soluţionare a tamponărilor au fost înfiinţate pe autostradă. Pe A1, în mod obişnuit patrulează şase echipaje de poliţie Rutieră.
A avut loc o tamponare în lanţ şi pe Autostrada Soarelui, la kilometrul 25. Iniţial au fost implicate două maşini, iar şoferii curioşi, care au venit din spate şi au frânat brusc sau nu au menţinut direcţia de mers, din cauza drumului alunecos, au intrat şi ei în cliziune. În total, au fost avariate zece maşini.
Ceaţă a fost şi duminică noapte pe Drumul Naţional 1. Vizibilitatea a fost atât de scăzută încât şoferii au fost nevoiţi să folosească sistemul de avarie pentru a semnaliza că se află pe şosea.
Pe DN 1 ceaţa a cuprins zonele de la Potigrafu şi până la Băicoi şi pe DN 1 A, de la Cocorăşti şi până la Centura cu Ploieştiul vizibilitatea este de la 50 până la 100 de metri.
Ceaţa a devenit un fenomen frecvent şi la Constanţa, atât ziua, cât şi noaptea. Situaţia nu este mai bună nici în porturi. Acestea rămân în continuare închise spre disperarea operatorilor portuari şi a echipajelor navelor acostate pentru operaţiuni de încărcare-descărcare.
Antena 3