A deschis şi în România un mic laborator de tehnică dentară şi 20 de ani a făcut naveta între cele două business-uri.
Îşi aminteşte că la începutul anilor '90 nu reuşea să găsească materialele necesare la noi în ţară, aşa că weekend de weekend le căra ea cu valiza.
Însă plăcerea de a lucra în ţara natală a îndulcit greutatea celor două decenii şi în cele din urmă a decis să se stabilească aici. Şi nu doar că a reuşi să construiască o afacere care a devenit de referinţă în România, ci a reuşit să se extindă şi pe pieţele internaţionale.
Secretul colaborărilor cu străinătatea a stat în participarea la multe congrese şi expoziţii. De altfel este şi sfatul pe care l-ar da oricărui antreprenor care cochetează cu ideea de a-şi vine produsele sau serviciile în afara ţării. Astfel de întâniri oferă cel mai promiţător şi mai simplu cadru pentru parteneriate.
Îşi aminteşte că la început tot ce câştiga la nemţi strângea pentru a începe afacerea din România, unde iniţial a investit în jur de 20.000 de dolari. Apoi sumele au crescut exponenţial cu viziunea de dezvoltare. A ajuns acum la o cifră de afaceri de 10,7 milioane de lei, iar la începutul anului compania s-a listat la Bursă.
Recunoaşte deschis că succesul ei se datorează şi echipei de zeci de oameni pe care o genstionează, unii dintre ce de acum fiind prezenţi încă din prima zi a business-ului.
Am rugat-o să ne dea un sfat pentru tinerii care se visează antreprenori şi ne-a spus pe nerăsuflate că le recomandă ca mai întâi să lucreze în domeniul în care vor să îşi lanseze start-up-up pentru a căpăta experienţă.
Interviul cu Antoaneta Fischer, realizat de Bianca Voinea la BizSchool, îl găsiţi mai jos.