Agenţia Naţională de Administrare Fiscală dă un sac de bani pentru a-şi schimba look-ul. Peste 7 milioane de lei va cheltui instituţia pentru schimbarea siglelor, dar şi pentru o nouă identitate vizuală.
Proiectul, finanţat parţial din fonduri europene, prevede modificarea siglelor mai multor direcţii din subordinea ANAF. Noua siglă ANAF a stârnit deja controverse. Mulţi spun că este o siglă mult prea scumpă, pentru cum arată.
Logotip-ul ANAF are aceeaşi reprezentare grafică, atât în sigla Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală cât şi în siglele structurilor sale fără personalitate juridică sau ale unităţilor teritoriale ale acesteia. Logotip-ul constă din acronimul "ANAF".
Decupajul interior al literei A este însoţit de o formă semi-circulară, paralelă cu latura îngustă a triunghiului interior al literei, din această alăturare rezultând un element grafic în forma unui taler de balanţă. Ansamblul este folosit în ambele litere A din cadrul acronimului ANAF.
Un alt logo lansat cu scandal a fost şi celebra frunză a Elenei Udrea. Promovarea frunzei ca brand turistic al României a costat nu mai puţin de aproape un milion de euro.