Comportamentul oamenilor care fac cumparaturi in hypermarket e diferit de la persoana la persoana. Magazinele au reguli dupa care asaza marfa, dar asta nu-i impiedica pe unii dintre clienti sa se comporte „ca niste maimute”, spune revoltat unul dintre responsabilii raionului de produse auto dintr-un hypermarket, scrie
iqads.ro. Multi iau produsele si se uita la ele, apoi le pun inapoi pe raft intr-un alt loc si creeaza astfel o debandada care, la final, tot lor, clientilor, nu le place. Tot responsabilul de raion spune ca, in ceea ce-l priveste, trebuie sa respecte regulile de asezare dictate de companie. Produsele sunt puse de la stanga la dreapta pe parcursul raionului, de la ieftin la scump. In cazul rafturilor, marfa cea mai ieftina se pune sus, cea mai scumpa se pune jos, iar produsele sunt asezate „in bloc”, in functie de tip.
Oricare ar fi regulile de asezare, nimic nu garanteaza ca atunci cand intra in magazin posibilul cumparator va iesi de acolo cu produsul brandului X sau Y. Totusi, o zi de stat printre standuri m-a convins ca cei care cumpara pot fi clasificati in cateva categorii mari, in functie de cum se poarta atunci cand ajung la raioanele cu marfa.
Mai multe, pe
iqads.ro.