Antena 3 CNN Români care dezvoltă România Un brand cu peste 100 de ani de tradiție

Un brand cu peste 100 de ani de tradiție

I.D.
2 minute de citit Publicat la 14:45 18 Dec 2024 Modificat la 14:45 18 Dec 2024
Acum 100 și un pic de ani, în anul în care erau încoronați regele Ferdinand și Regina Maria, la Sibiu se deschidea prima fabrică de carne și conserve
Acum 100 și un pic de ani, în anul în care erau încoronați regele Ferdinand și Regina Maria, la Sibiu se deschidea prima fabrică de carne și conserve

Acum 100 și un pic de ani, în anul în care erau încoronați regele Ferdinand și Regina Maria, la Sibiu se deschidea prima fabrică de carne și conserve. Avea să devină o afacere care nu doar că există și în zilele noastre, dar este unul dintre brandurile de încredere ale românilor. De altfel încrederea și respectul față de consumatori sunt unele dintre ingredientele care au transformat Scandia Food într-o poveste de succes.

Andrei Ursulescu, CEO Scandia: „Incercăm întotdeauna să fim relevanți în fața consumatorului, să nu dezamăgim, să livrăm niște produse de care în primul rând noi să fim bucuroși că le scoatem, să ne placă și să credem in ele.”

Compania a avut unul dintre cei mai tineri CEO din România, un proaspăt absolvent de facultate în Elveția, întors în țară pentru că a simțit că doar aici poate să contribuie la schimbare.

Andrei Ursulescu, CEO Scandia: „Am plecat cu o echipă care încă e alături de mine. Tratez pe toată lumea cu demnitate, e foarte important să fii cât se poate de corect și atunci oamenii vor sta lângă tine.”

De 15 ani de când a preluat compania, afacerea a crescut de la o fabrică și 550 de oameni la 7 unități de producție, 2000 de angajați și o gamă mult mai largă și mai actuală de produse. Studiile în afară, inclusiv cele făcute la Harvard, sunt cele care i-au dat directorului general deschiderea spre alte piețe, spre tipuri de produse care nu erau neapărat caracteristice brandului, dar care nu doar că au avut succes, ci au devenit cele mai vândute pe nișa lor. În fiecare an încearcă să vină cu ceva nou, au diversificat gama de la câteva produse la conserve de legume și alimente gourmet pentru un public mai rafinat.

Andrei Ursulescu, CEO Scandia: „Am reușit să scoatem toți aditivii și să facem un brand și un produs care e 100% fără E-uri.”

E nevoie de investiții în agricultură, în zootehnie, pentru că, explică directorul general al societății, pandemia a arătat că materia primă poate să devină greu de obținut.

Andrei Ursulescu, CEO Scandia: „Două din zece fripturi de porc pe care noi le avem în farfurie sunt din România, restul de opt e carne de import.”

Dar avem nevoie de legi, de măsuri, de sprijin și de efort pentru ca țara noastră să poată să își asigure propriul consum. Și desigur de investiții, pe care compania le face permanent, nu doar în echipamente, ci și în sustenabilitate.

Andrei Ursulescu, CEO Scandia: „Am pus panouri fotovoltaice prin fonduri norvegiene pe majoritatea fabricilor noastre, ne uităm foarte mult în zona de digitalizare și optimizarea sistemelor pe care le avem. Se investește mult în zona de depozitare produs finit, dar și de materii prime în zona de capacități de frig, flote, în oameni. E întotdeauna un ansamblu mare de investiții în fiecare.”

Investițiile sunt importante și pentru a păstra calitatea produselor și încrederea consumatorilor care nu sunt doar din România, ci și în mare parte din Europa, acolo unde se află comunități importante de români, dar nu numai.

· Directorul general al companiei a preluat societatea la doar 27 de ani.

· Compania are acum 7 fabrici și peste 2000 de angajați.

· Prima companie românească care a reușit să elimine conservanții și E-urile din produsele sale.

· Compania își propune să nu dezamăgească niciodată consumatorii și e permanent atentă la tendințele pieței.

 

 

 

×
x close