29 de companii aeriene își asumă public ca până în anul 2025 cel puțin 25% dintre angajații lor să fie femei.
Blue Air, singura companie românească ce are la manșă o femeie, își asumă acest angajament revoluționar. E un pas istoric care se aliniază cu alte decizii ale IATA pentru a duce aviația europeană în direcția potrivită.
Este important ca o campanie românească să spună lumii întregi că putem ține pasul cu brio într-un domeniu atât de competitiv. Aviația românească înseamnă tradiție, inovație și dragoste de zbor.
Oana Petrescu are 30 de ani de experiență în alte domenii, dar s-a îndrăgostit iremediabil de aviație. De când a fost numită la conducerea Blue Air vrea să aducă în acest business pe lângă pasiune, ceva din precizia și stabilitatea ce o caracterizează.
Prin calitate și servicii corecte, compania Blue Air s-a impus și pe alte piețe, în Cipru și Italia, dar românii rămân principalii clienți.
Compania este certificată IATA Operational Safety Audit (IOSA) de către International Air Transport Association (IATA) pentru standarde excepţionale de operare şi este membră cu drepturi depline IATA.
Români care dezvoltă România. Pe aripile schimbării