Cei 6 pași prezentați de CNCAV sunt:
"1. Accesează site-ul: adulti.renv.ro
2. Apasă butonul roșu pentru obținerea adeverinței
3. Bifează cele două căsuțe privind prelucrarea datelor cu caracter personal
4. Introduceți CNP-ul/ Pașaportul-codul unic RENV și numărul de telefon
5. Introduceți codul de validare primit pe telefon
6. Descărcați adeverința electronică de vaccinare.
Adeverința nu poate fi descărcată din străinătate
Pentru situații speciale: [email protected] și [email protected]", este mesajul transmis vineri pe pagina de Facebook a RO Vaccinare.
Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19 spune că adeverința nu poate fi descărcată din străinătate.
Trebuie să existe concordanță între datele introduse la programare/RENV și datele pe care le introduceți pentru descărcarea adeverinței, mai arată sursa citată.
De ce apar erori la descărcare şi cum le rezolvăm
În ce privește eventualele erori, acestea pot apărea din următoarele motive:
1. programarea s-a făcut de către angajator și acesta nu a folosit numărul de telefon al persoanei programate la vaccinare, ci al instituției respective
2. persoana s-a programat singură pe platformă și nu a introdus corect numărul de telefon sau a introdus alt număr de telefon decât cel pe care-l introduce acum la descărcărea adeverinței
3. informațiile au fost introduse direct în RENV de către registrator la nivelul centrului de vaccinare și aceste date au fost greșit introduse.
"Descărcarea Adeverinței electronice de vaccinare nu poate fi făcută dacă vreuna dintre cifre a fost greșită la introducerea celor două șiruri de numere (CNP, respectiv – număr de telefon).
Informațiile din platforma de programare se pot verifica/corecta doar de către persoanele autorizate; în cel mai scurt timp se va încerca preluarea acestor date în RENV", precizează CNCAV.