Antena 3 CNN Conținut plătit Profit Instantaneu sau Mit? Adevărul şocant din spatele campaniilor PPC

Profit Instantaneu sau Mit? Adevărul şocant din spatele campaniilor PPC

Redacția Antena 3 CNN
2 minute de citit Publicat la 15:57 17 Aug 2023 Modificat la 15:58 17 Aug 2023
profit instantaneu sau mit adevarul socant din spatele campaniilor ppc
Profit Instantaneu sau Mit? Adevărul şocant din spatele campaniilor PPC

Aceștia iau în considerare chiar și un mix de strategii de marketing, deoarece nu doresc să depindă de o singură abordare sau își doresc rapid să își maximizeze raza de acțiune și apoi să reducă șansele de eșec.

Dacă deții o afacere ai încercat și tu cu siguranță campanii PPC. Este una dintre cele mai puternice metode de marketing care vă ajută să generezi rezultate mai rapide și un trafic maxim pe site. Ce este sigur, este faptul că s-ar putea să nu cunoști câteva fapte uimitoare asociate cu acest tip uimitor de strategie de marketing. Așadar, dacă te gândești să implementezi PPC pentru afacerea ta, trebuie să arunci o privire mai jos și să afli care sunt elementele pe care trebuie să le cunoști înainte de a începe campania.

Campanii PPC: convertește 50% din trafic mai bine decât traficul organic

După cum știm cu toții, PPC ajută la convertirea unui trafic mai mare decât orice altă strategie de marketing. Dar ceea ce nu știm este că PPC convertește 50% din trafic mai bine decât traficul organic. Este cea mai bună metodă de publicitate pe motoarele de căutare prin care poți plasa anunțuri sub formă de texte, videoclipuri și mai multe imagini. Datorită diverselor mijloace de publicitate, oamenii sunt atrași și dau imediat click pe anunț. De fiecare dată când utilizatorii tăi fac clic pe anunț, trebuie să plătești o taxă. Acest lucru înseamnă că achiziționezi vizite prin intermediul strategiei PPC, dar aceste vizite merită investiția, deoarece sunt relevante și direcționate.

Campanii PPC: și cuvintele cheie negative contează

Mulți oameni vor spune "Ce, cum contează cuvintele cheie negative în PPC?

Dar ai citit bine, cuvintele cheie negative contează întotdeauna. Acestea sunt frazele care indică faptul că oamenii nu sunt interesați de platforma ta. Mulți specialiști în marketing folosesc aceste cuvinte cheie în termeni de căutare amplă pentru direcționarea campaniilor PPC. Atunci când le adaugi la setul corect de cuvinte cheie, se formează o strategie bună, deoarece ar trebui să știi, de asemenea, ce audiențe nu sunt interesate de serviciile tale astfel încât să puteți viza persoanele potrivite. Așadar, este mai bine să incluzi cuvintele cheie negative în strategia campaniei tale. Anunțurile tale nu vor apărea în căutările necalificate și acest lucru te va ajuta să economisești bani, în cele din urmă o mulțime de bani.

Aceste campanii PPC aduc clienți pe site-ul tău pentru că tu știi ceea ce ei nu știu

Majoritatea oamenilor sunt deja conștienți de reclamele din presa scrisă, TV și din diferite forme de media și știu ce fel de reclame prezintă acestea. De aceea, companiile presupun, de asemenea, că utilizatorii de internet trebuie să știe și despre căutările plătite și cele organice. Dar cercetări recente au descoperit că peste jumătate dintre internauți nici măcar nu cunosc diferența de bază dintre căutările plătite și cele organice, deoarece toate acestea arată foarte asemănător.

Din cauza acestei lipse de cunoștințe, companiile pot obține o mulțime de avantaje. Mulți oameni nu sunt conștienți de tehnica PPC și de rezultatele căutărilor organice, așa că nu vor fi părtinitori în timp ce dau click pe anunț. Singura lor preocupare va fi aceea de a răspunde nevoii lor, așa că vor da clic pe orice apare în partea de sus și pare a fi mai relevant pentru nevoile lor.

Deci, după ce ai aflat toate acestea ești gata să desfășori campanii PPC pentru afacerea ta? Dacă da, atunci acesta este momentul potrivit pentru a solicita oferta Danco Vision care te poate ajuta să creezi o strategie mai bună pentru a obține rezultate mai rapide într-un timp scurt.

×
Etichete: advertorial
x close