Antena 3 CNN Conținut plătit „Oferă-le invitaților servicii de primă clasă înainte că aceștia să le ceară” – Interviu cu fondatorul Brodank

„Oferă-le invitaților servicii de primă clasă înainte că aceștia să le ceară” – Interviu cu fondatorul Brodank

3 minute de citit Publicat la 17:52 23 Dec 2019 Modificat la 17:52 23 Dec 2019
„Oferă-le invitaților servicii de primă clasă înainte că aceștia să le ceară” – Interviu cu fondatorul Brodank

Iată câteva gânduri privitoare la acest domeniu pe care Deni Dragnea le-a împărtășit mai departe.

Firma fiind deja activă de o perioadă admirabilă pe piață de profil, știți după ce criterii achiziționează clienții. Care sunt acestea?

”Aceste lucruri sunt discutabile. În primul rând, atunci când cineva dorește să achiziționeze de la BRODANK, este important să știm unde va folosi produsele. De exemplu, pentru cazarea în regim hotelier, accentul cade atât pe aspect, cât și pe dimensiuni, calitatea deja nu mai intră în discuție. Astfel, clientul trebuie să vină cu toate informațiile ce privesc dimensiunile dorite pentru că noi să putem da START confecționării lor. În cazul produselor folosite strict în spitale, albul imaculat este cel care dictează alegerea. Ne-am conformat cu acest lucru chiar de la începutul activității noastre așa că pentru cei ce au astfel de nevoi noi avem deja pregătită soluția.”

Să oferi încredere unei firme noi este destul de greu. Cum faceți clienții să capete încredere în muncă dumneavoastră?

„Într-adevăr, încrederea este o coardă sensibilă pentru fiecare dintre noi. Înțeleg în totalitate frica celor interesați, grija că nu vor primi ceea ce își doresc. Luând în calcul experiența și multitudinea evenimentelor la care am fost părtași de-a lungul timpului, am decis că fiecare client merită să testeze produsele noastre înainte. Astfel, cei noi, ce nu cunosc calitatea produselor noastre, pot solicita mostre ale materialelor pentru a le testa privind rezistența la spălare, purtare și la alți factori cu care vor intra pe viitor în contact. În urmă acestei decizii, de a da posibilitea clienților să testeze înainte, colaborările au început să fie și mai mulțumitoare.”

Având în vedere că părerea clienților este cea care face diferența, ce calități ale produselor sunt comune în feedback-urile de la clienți?

„Să fii producator de lenjerii pentru hotel nu e un lucru ușor uneori, însă este un lucru superb atunci când munca îți este apreciată. Remarci asupra calității aparte se regăsesc în fiecare feedback pe care îl primim de la clienți. Suntem extrem de recunoscători față de  cei ce apreciază, ca să spun așa, frumusețea lucrului bine făcut. Pentru a ne putea plia chiar și pe cele mai exigențe cerințe ale clienților noștri, importam materialele la rolă din 7 țări ce sunt renumite pentru producția de materiale textile. Deci este apreciată calitatea produselor. Apoi urmează rezistența produselor și modul în care trec testul longevității. De pe urma acestor aspecte putem afirma cu usurință că drumul nostru de la pasiune către un business de succes a fost și este pietruit doar cu reușite.”

De ce ați ales să va axați și pe latura de personalizare a prosoapelor?

„În primul rând, am conștientizat de la începutul afacerii că tot ce va ieși pe porțile firmei se va adresa celor ce le folosesc. Cei ce cumpără sunt doar niște intermediari, dacă se poate spune așa, iar ei știu deja acest lucru. Să facem un exercițiu de imaginație - cu ce rămâi în minte după ce te decazezi de la hotel? Ei bine, un prosop simplu, alb, e o imagine banală. Fix din această cauză am ales să punem la dispoziția clienților noștri serviciul de personalizare al prosoapelor. Un vizitator ce nu a mai pășit niciodată în unitatea hotelieră respectivă va rămâne cu o imagine plăcută a unui prosop personalizat cu logo-ul complexului, de exemplu. Pentru că și aici gusturile sunt discutabile, am ales să realizăm personalizarea prin 3 metode diferite. Cei ce au ales prosoape personalizate HoReCa de la Brodank știu deja care sunt acele metode.”

Aveți un ultim sfat pentru cei administrează proprietăți HoReCa?

„Ca să fiu scurt, voi spune doar că pentru ca afacerea să prospere, administratorii trebuie să le furnizeze clienților tot ceea ce au nevoie înainte ce aceștia să ceară. Pe lângă rușinea resimțită atunci când un vizitator vine să declare o nemulțumire, proprietarul poate resimți și viitoarele vizite mai rare din partea clienților. Calitatea lenjeriilor, a prosoapelor, a halatelor sau a oricărui produs din material textil ce compune camera clientului este mai presus de eticheta pe care o redă logo-ul întregii proprietăți.”

 

×
x close