Fie că este vorba de un restaurant, hotel, office sau spațiu comercial, mediul în care ne aflăm conturează o atmosfera specifică, unică. La Studio 2.1 ne simțim atrași de spațiile cu care rezonam, în care utilul și plăcutul se îmbină armonios. Din acest motiv, designul interior poate schimba total modul în care vedem un spațiu și implicit cum interacționăm în interiorul său.
În ceea ce privește designul office, o multitudine de factori sunt luați în considerare pentru a creea un mediu în care angajații să aibă un boost de productivitate și în același timp să se simtă în largul lor. Zonele de relaxare au un aport important în crearea unei ambianțe echilibrate, deoarece pauzele, după cum bine știm, ne destreseaza și oferă ocazia unei perspective noi atunci când revenim la lucru. Cum extinderea și îmbunătățirea continuă a unei companii este modalitatea de gândire a oricărui antreprenor, designul interior trebuie să se adapteze și să reflecte la rândul sau acest scop.
Aspectul vizual și funcțional are o importantă ridicată și în industriile comerciale sau ospitaliere, deoarece, în dependență de amenajarea propusă, numărul clienților poate crește sau scadea, totodată și interesul pe care îl au spre a recomanda un loc sau a reveni la acesta. Conceptul de design comercial nu este centrat doar pe estetică ci și pe maniera în care angajații și clienții interacționează cu spațiul. Folosirea eficientă a sa este dată de modul optim în care acesta a fost gândit. Designul de interior face posibilă folosirea cu ușurință și productivitate a fiecărui element propus în proiect, pliat pe spațiul disponibil. La Studio 2.1 ne focusam pe alegerea corectă a amplasării funcțiunilor, mobilierului adecvat, iluminatului și altor necesități specifice tipologiei afacerii care trebuie îndeplinite.
Un bun proiect de design interior de office si retail este rețeta perfectă prin care compania ilustrează celor cărora se adresează cea mai bună versiune a sa. Imaginea clădită susține afacerea prin atractivitatea cadrului creat pe care oamenii îl percep drept brand design. Încă de la început o companie poate fi lansată pe piață cu propia imagine, la care arhitectul, împreună cu beneficiarul, iau în considerare publicul căruia se va adresa, atmosfera pe care dorește să o definească și produsele sau serviciile pe care le pune la dispoziție.
Având in vedere că ne dorim ca totul să fie perfect, atât din punct de vedere vizual cât și funcțional, în ceea ce privește un spațiu amenajat, putem oferi și soluții fitout, management de proiect si implementare; în felul acesta ne asigurăm că proiectul se finalizează exact așa cum a fost gândit.