Cu o experiență de peste 18 ani pe piața tâmplăriei din România, și numai, într o perioadă în care criza economică bate la ușile noastre, Mihai Sorin Popescu, directorul www.tamplarie.com , ne învață cum să ne menținem afacerea în top și cum să investim în calitate, nu în cantitate.
“Am început proiectul Tamplarie.com în 2004 și am reușit să ne menținem pe piața din România oferindu-le clienților produse de calitate și servicii pe măsură. Am căutat în permanență să ne îmbunătățim și să răspundem dorințelor lor.
Am intrat puternic în mediul online și am investit mai mult în partea de marketing, ca să ținem pasul cu ofertele de pe piață și să ajustăm prețurile în funcție de acestea. Ne-am căutat partenerii (furnizorii de materii prime) care să ofere, la rândul lor, o calitate la un preț competitiv.
Am reușit să ne creăm o bază de date foarte mare, să ne fidelizam clienții, spun asta pentru că mulți dintre ei au colaborat cu noi pe mai multe proiecte, și să le oferim de fiecare dată un pachet complet și o gamă largă de produse la prețuri avantajoase. Dovada mulțumirii lor stă și în faptul că ne recomandă de fiecare dată când au ocazia”, ne-a declarat Mihai Sorin Popescu, care a ținut să sublinieze că într-o perioada ca această, tot ce este mai calitativ și mai scump, pe termen lung, va fi considerat o bună investiție din toate punctele de vedere: “Prețul face diferența, nu trebuie să ne bucurăm atunci când găsim oferte de termopane la prețuri mici în București, pentru că în acest caz, cel mai probabil, se face și rabat la calitatea oferită, de aici serviciile aferente.
În cei peste 18 ani de când suntem pe piața din România, și nu numai, evident că am avut și clienți care s-au “legat” de preț. Noi le explicăm avantajele unui produs de calitate și, în același timp, îi rugăm să ia în calcul și beneficiile acordate: plase de insecte pentru contractele care depășesc o anumită sumă, consultanța, măsurători și montaj termopane gratuit oferite gratuit, precum și discounturi suplimentare pentru comenzile achitate integral în avans”.
www.tamplarie.com a apărut pe piață din România în 2004 și de atunci se află în topurile firmelor de tâmplărie din țară.
Se pot lăuda cu proiecte mari precum proiectul de la Otopeni, un proiect de care se bucură toți cei care tranzitează aeroportul, fiind vorba de execuția unei fațade ventilate la aerogara aeroportului.
Institutul Cantacuzino, un alt proiect unde a fost montată tâmplărie din aluminiu, pereți cortină, fațadă ventilată cu placare de sticlă Alubond, tablă ondulată și fibrociment. De asemenea, un alt proiect de care putem aminti este furnizare tâmplărie pentru mansardarea unui complex rezidențial din Londra.