Antena 3 CNN Conținut plătit Ce ar trebui sa stie o agentie SEO despre optimizarea locala in 2020?

Ce ar trebui sa stie o agentie SEO despre optimizarea locala in 2020?

3 minute de citit Publicat la 13:44 20 Ian 2020 Modificat la 13:44 20 Ian 2020
Ce ar trebui sa stie o agentie SEO despre optimizarea locala in 2020?

Acest lucru este cu atat mai pronuntat cand vine vorba de cautarile efectuate pe device-uri mobile, estimandu-se ca un total de 46% din cautari vor fi locale. Astfel, daca faci apel la o agentie SEO profesionista, asigura-te ca si ei sunt la curent cu acest trend. In 2020, trebuie sa fim atenti la o serie de schimbari importante:

    • Cautarile incep sa se orienteze catre verbal searches, estimandu-se ca, cel putin in SUA, jumatate din cautari vor fi vocale;
    • Review-urile vor continua sa creasca in importanta, influentand ranking-urile;
    • Modul in care interactionam cu utilizatorii va capata un rol din ce in ce mai insemnat.

Alaturi de acestea, factorii de baza precum relevanta, distanta si "faima" ta ca brand vor continua sa atarne greu. Asadar, opteaza pentru o agentie SEO care cunoaste definitiile acestor termeni:

    • Relevanta este modul in care Google reactioneaza la o cautare si iti compara site-ul cu altele asemanatoare.
    • Distanta este un factor care departajeaza un rezultat de altul bazandu-se pe cat de departe este magazinul tau fizic de utilizator. De regula, un business mai apropiat ca distanta va avea un rezultat mai bun in cautari.
    • Faima - este un calcul al "popularitatii" brandului tau, folosind diverse semnale, precum review-urile.

Iata si alti factori de departajare pe care si agentia SEO cu care colaborezi trebuie sa ii cunoasca:

1. Serviciile si produsele oferite - un lucru care va capata din ce in ce mai mare importanta este felul in care vinzi produse sau servicii. "Clientul are intotdeauna dreptate" nu a fost nicicand mai adevarat, iar Google lucreaza la implementarea unui sistem care favorizeaza afacerile cu trecere mai mare.

2. Popularitatea brandului - De fiecare data cand utilizatorii mentioneaza de brandul tau in social media, vei primi un boost la ranking. Este necesar sa generezi un fenomen de "vorbeste lumea" despre afacerea ta, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.

3. Interactiunea cu utilizatorii - Indiferent daca vinzi produse sau servicii, brandu-ul tau trebuie sa tina o legatura constanta cu potentialii clienti. Acest factor merge mana in mana cu cel de mai sus, iar atunci cand clientii cauta direct afacerea dupa brand, lasa review-uri sau se inscriu la newslettere, Google "asculta".

4. Acuratetea informatiilor - In 2020, orice agentie de SEO trebuie sa cunoasca acest lucru: acuratetea informatiilor oferite pe site-ul tau este cruciala. Fie ca vorbim de numele afacerii, de adresa, de optimizarea video-urilor sau a imaginilor, precum si de coeziunea dintre site si platformele de social media, acest factor capata o importanta din ce in ce mai mare. Chiar si detaliile, precum orele de program al magazinelor fizice, devin cruciale in cautarile locale.

SEO este un domeniu de activitate dinamic, iar in 2020, cautarile vocale, precum cele efectuate cu ajutorul Alexa sau Google Assistant, cresc in popularitate. Chiar daca acest lucru este inca rezervat pentru limba engleza, vom vedea din ce in ce mai multe fraze naturale, in loc de insiruirea de keyword-uri cu care ne-am obisnuit. 

Chiar daca in cautarile organice va fi incorporata si social media, va trebui sa pui accentul pe continutul de calitate. Alege o agentie SEO profesionista in acest sens, atat pentru optimizarea on-page, cat si pentru crearea de continut ce poate fi distribuit pe alte site-uri. Nu uita nici de aspectele tehnice, precum indexarea mobile-first si optimizarea vitezei de incarcare. 

Nimeni nu poate sti cu siguranta ce ne pregateste viitorul in materie de SEO, insa putem specula ca relevanta va deveni si mai importanta. Asadar, ia in considerare aceste aspecte, opteaza pentru o agentie SEO care este la curent cu noile schimbari si profita de o crestere a vizibilitatii, care se traduce prin cresterea profitului.

 

×
x close