Antena 3 CNN Conținut plătit 5 lucruri pe care să le cauți la o agenție SEO

5 lucruri pe care să le cauți la o agenție SEO

Redacția Antena 3 CNN
2 minute de citit Publicat la 17:30 24 Noi 2022 Modificat la 17:30 24 Noi 2022
5 lucruri pe care sa le cauti la o agentie seo
5 lucruri pe care să le cauți la o agenție SEO

Până la urmă, SEO-ul este o investiție de lungă durata care poate să îți ajute sau să îți distrugă prezența web, depinzând de cum este pusă în aplicare strategia, așadar trebuie să faci verificările necesare înainte de a alege o companie care să se ocupe de SEO pentru ține. Am selectat cinci lucruri pe care ar trebui să le ții în minte când alegi o agenție de marketing online.

Oferte realiste - Dacă sună prea bine să fie adevărat, probabil așa este. Caută companii care oferă rezultate realiste și nu se bazează pe garanții. Procesul de optimizare SEO este un proces continuu, și nimeni nu are abilitatea să garanteze ranking-uri 100%, deoarece algoritmii de căutare sunt peste controlul unei agenții. Orice obiective de marketing garantate sau peste noapte ar trebui să fie un semnal de alarmă.

Experiență - Este o idee bună să verifici de cât timp profesează compania. Durata în care o companie a funcționat este un factor care indică experiență lor. Companiile care au oferit servicii multor clienți au experiență în mai multe industrii și știu ce funcționează și ce nu in mixul de marketing.

Studii de caz – O agenție de digital marketing bună nu ar trebui doar să aibă studii de caz pregătite și la îndemână, ci și să fie mai mult decât pregătiți să ți le arate. Studiile de caz ar trebui să scoată în evidență muncă lor și să ofere exemple concrete ale performanței, validandu-le expertiză și abilitățile. Studiile de caz sunt o dovadă clară a abilității companiei de a produce rezultate pozitive, așa că asigura-te că agențiile pe care le iei în considerare sunt capabile să ți le ofere.

Certificări - Deși nu există o “certificare SEO” efectivă, sunt certificări standard deținute de multe agențîi legitime pentru Analytics și PPC. Google, Yahoo și Bing au certificările lor proprii pentru PPC, iar companiile care dețin aceste certificări își dovedesc cunoștințele despre plaformele de publicitate ale motoarelor de căutare.

Practici White-Hat - Întreabă agenția ta ce tip de strategii folosesc și să ți le explice în termeni pe care îi înțelegi. Orice strategii care par imorale sau manipulatoare ar trebui să fie o îngrijorare imediată. Companiile etice nu vor avea nicio problema în a răspunde la întrebări și a explică detaiile strategiei lor pentru a nu există nicio îndoială legate de practicile lor.

Deși SEO-ul poate fi un subiect intimidant dacă nu ești familiar cu el, este important să ai cunoștințele de baza necesare și să faci cercetare despre potențială firma SEO pe care o vei alege în mod înțelept.

×
Etichete: advertorial
x close