Doi ani de lucrat în regim remote înseamnă o mulţime de obiceiuri de care angajaţii se vor despărţi cu greu.
Pe lângă localizare şi construcţia în sine, sediul companiei devine atrăgător datorită accesoriilor potrivite. Iată câteva sfaturi care te vor ajuta să îţi întâmpini colegii, clienţii şi colaboratorii în cele mai bune condiţii:
Internet de mare viteză
O clădire de birouri nu poate funcţiona fără internet. În funcţie de domeniul de activitate, acesta poate fi furnizat de un simplu router sau presupune conexiuni cu grad ridicat de securitate şi chiar intranet.
Pentru a avea acces la toate informaţiile necesare şi a putea comunica în timp real oriunde pe glob ai nevoie de un furnizor de încredere de internet şi de o reţea stabilă. Alege cele mai bune servicii de instalare şi mentenanţă pentru a rămâne competitiv şi conectat în permanenţă.
Facilităţi pentru conferinţe
Conferinţele online au un mare merit pentru supravieţuirea afacerilor în timp de pandemie. Atunci când întreaga activitate se desfăşura de la distanţă, întâlnirile nu au fost posibile decât prin intermediul platformelor de comunicare online.
Chiar şi după întoarcerea la birou acest beneficiu merită păstrat, deoarece şi-a dovedit eficienţa. Pentru colegii care lucrează de la sediu trebuie să pregăteşti o sală de conferinţe dotată, pe lângă instrumentele clasice, cu videoproiector, cameră video şi sonorizare eficientă. Astfel veţi putea comunica cu parteneri sau clienţi indiferent de locaţia acestora.
Măsuri de siguranţă sanitară
Principalul motiv pentru care unii angajaţi sunt reticenţi în a se întoarce la birouri este de natură sanitară. Propria casă oferă fiecăruia un sentiment de siguranţă, deoarece presupune mai mult control personal cu privire la acces şi igienizare.
Pentru a deveni din nou atractiv atât pentru angajaţi, cât şi pentru parteneri şi clienţi, instalează o serie de accesorii de igienă personală. Printre acestea se numără punctele cu dezinfectant de la intrarea în clădire şi în diferite locuri, precum şi dozatoare de săpun lichid sau săpun spumă de la Igiena PHS pentru băile unităţii.
Cafeterie
Companiile care se ocupă de alimentaţia angajaţilor se bucură de un feedback pozitiv din partea acestora. Grija pentru necesarul zilnic de apă de băut, cafea şi hrană este un stres în plus pentru fiecare dintre noi. Atunci când ai la dispoziţie la birou un spaţiu bine aprovizionat cu băuturi şi gustări, scazi de pe lista personală acest aspect.
Dacă vrei să ai la dispoziţie o echipă cu un tonus pozitiv, amenajează o cameră cu dozator de apă şi espressor, un frigider şi un dulap cu legume şi fructe. Astfel, sfaturile pe care le oferi despre importanţa alimentaţiei în viaţa fiecăruia nu vor rămâne la nivel de idee, ci au un mediu concret de aplicare. Aprovizionarea corectă aduce beneficii nu doar pentru echipă, ci şi pentru întâlnirile de business. Este binecunoscut faptul că o cafea îmbunătăţeşte semnificativ ambientul de comunicare.
Iluminat corespunzător
Lumina la care suntem expuşi ne poate influenţa starea de spirit şi randamentul. Ferestrele generoase, care permit pătrunderea razelor soarelui cât mai mult timp în încăpere, sunt ideale pentru o clădire de birouri. Atunci când lumina naturală nu este posibilă trebuie să compensezi prin corpuri de iluminat artificial.
Alege produse de calitate, ca intensitate suficientă şi inofensive pentru ochi. Pentru mai multă eficienţă apelează la expertiza unui arhitect sau a unui designer de interior, care îţi va oferi cele mai bune soluţii în funcţie de configuraţia clădirii de birouri.
În orele petrecute la birou angajaţii trebuie să dea cel mai bun randament posibil pentru companie. Facilităţile prezente la sediu influenţează calitatea muncii lor. Dacă îţi doreşti o echipă competitivă, investeşte în accesoriile potrivite pentru a le veni în ajutor.