Cu toate acestea, pentru a le păstra într-o stare impecabilă pe o perioadă îndelungată de timp, oamenii trebuie să le întrețină corespunzător și, implicit, să le curețe și igienizeze periodic.
Din acest motiv, tot mai mulți antreprenori aleg să își înceapă drumul în afaceri prin intermediul unei spălătorii auto - business care s-a dovedit de-a lungul timpului ușor de gestionat și profitabil. Iată care sunt avantajele pe care le oferă trei dintre cele mai întâlnite tipuri de servicii din acest domeniu, atât din perspectiva întreprinzătorului, cât și a clientului.
Spălătoria tip tunel (automatizată)
Această modalitate de a-ți spăla mașina este avantajoasă din punct de vedere al eficienței pe care o oferă. Mai exact, ea presupune instalarea unui tunel cuprins între 15 și 35 de metri care este dotat cu perii, jeturi de apă, de detergent și uscătoare. Autoturismul este introdus în tunel și în decurs de câteva minute este supus tuturor procedeelor cu care este prevăzută spălătoria.
Concret, cu cât procesul durează mai puțin, cu atât mai multe mașini pot fi curățate. Dacă vrei să afli mai multe detalii despre opțiunile disponibile pentru cei care vor să își deschidă acest tip de spălătorie, poți intra pe site-ul celor de la prowash.ro, care te vor ghida spre opțiunile potrivite cerințelor tale.
Spălătoria tip portal (robotizată)
După cum îi sugerează și numele, spălătoria tip portal sau „cutie” presupune introducerea mașinii într-un spațiu și blocarea roților într-un loc semnalizat sau indicat cu ajutorul unor marcaje. După ce măsurile de siguranță au fost luate (fixarea roților, închiderea ușilor și a ferestrelor), un angajat va apăsa un buton, iar vehiculul va fi supus mai multor procedee stabilite în prealabil.
Acestea pot include clătirea, spălarea cu spumă, ceruirea, uscarea sau aplicarea apei osmozate asupra vehiculului. Principalul avantaj oferit de acest tip de spălătorie este spațiul relativ mic pe care îl ocupă și posibilitatea de a angaja numai una, două pesoane care să se ocupe de întreținerea ei.
Spălătoria self-service
Devenind din ce în ce mai populară în ultimii ani, spălătoria self-service înseamnă rapiditate și… implicare. Fiecare persoană care vrea să folosească acest tip de serviciu trebuie să fie dispusă să își spele singură mașina. În ceea ce privește locația, aceasta trebuie să fie dotată cu pompe de apă și de săpun, însă unele spălătorii oferă și posibilitatea de a aplica ceară pe mașină sau de a o usca cu un jet puternic de aer.
Desigur, și această opțiune are avantajele ei, singurele costuri care trebuie acoperite după ce afacerea a fost demarată fiind cele cu facturile de energie, apă și detergenți. Mai exact, nu vei avea nevoie de angajați, putând opta astfel pentru un program non-stop fără probleme. Un alt avantaj este și posibilitatea de a gestiona afacerea de la distanță atunci când este nevoie, dar și beneficiul de a oferi prețuri competitive.
Investirea timpului și a finanțelor tale în deschiderea unei spălătorii auto se poate dovedi eficientă în timp. Ia în considerare avantajele oferite de fiecare tip de serviciu, dar și criterii precum locația, zona și fluxul de clienți pe care afacerea ta le va deservi.