Dar dacă ai un număr mare de angajați sau plănuiești întâlniri cu o mulțime de clienți, poate ar fi timpul să-ți iei la revedere de la masa din sufragerie și să investești într-un spațiu de birou.
Alegerea unui spațiu de birou va crea și imaginea afacerii. Deci este o investiție crucială, fie că închiriezi, fie că achiziționezi spațiul. Din fericire, agențiile specializate oferă o mulțime de opțiuni excelente și profesioniști gata să te ajute pentru a găsi biroul perfect pentru afacerea ta. Iată 3 sfaturi de care să ți cont pentru alegerea spațiului de birou potrivit:
Locația spațiului de birou
Dacă ai o afacere în București, opțiunile sunt nenumărate. Iar dacă te gândești că locația spațiului de birou nu contează, atunci ar trebui să reiei lucrurile în considerare.
Pe lângă faptul că locația spațiului de birou trebuie să fie convenabilă pentru angajați și pentru clienți, acest factor influențează și alte aspecte importante. Alegerea locației afacerii va reflecta imaginea brandului și credibilitatea companiei pe piața concurențială. Deci, este un element crucial care va atrage potențiali clienți și va susține relațiile existente cu cei deja existenți.
În plus, trebuie să iei în considerare tipul de industrie în care operează afacerea ta, astfel încât să poți face o alegere în consecință. De exemplu, o companie de servicii financiare trebuie să găsească un spațiu de birouri care se mândrește cu soluții și facilități IT de înaltă calitate. Acest aspect va reflecta rapiditatea și siguranța operațiunilor financiare, dar și standardul afacerii pe piață.
Poți chiar acum să alegi unul din spațiile de birouri disponibile pentru închiriere în București! Nu uita, cu cât locația se află în proximitatea centrelor de interes importante și a mijloacelor de transport, cu atât mai bine! De asemenea, asigură-te că există posibilitate de parcare în jurul sau cât mai aproape de spațiul de birou.
Prețul de închiriere al spațiului
Bucureștiul este, într-adevăr, un oraș costisitor. Dar poate nu la fel de costisitor ca în cazul altor centre mari asemănătoare, cum este Clujul. Cu toate acestea, prețul de închiriere este un alt factor important pentru alegerea spațiului de birouri. Trebuie să te gândești la aspectul următor: Dacă semnezi un contract de închiriere pe termen lung, cum îți vei putea permite plata unei chirii ridicate atunci când vânzările afacerii sunt trase în jos din mai multe motive?
Chiar dacă un spațiu de birouri mai scump este mult mai atrăgător în aparență, trebuie să calculezi, mai întâi, un buget în situații de criză pentru a vedea care este prețul mediu pe care-l poți permite pentru închiriere.
Design-ul și stilul spațiului de birou
În cele din urmă, design-ul spațiului de birou poartă o importanță proprie în alegerea locului unde se vor desfășura activitățile afacerii. Poți lua în considerare două aspecte.
În primul rând, stilul spațiului de birou trebuie să fie proiectat având în vedere configurarea modului de lucru al angajaților. De exemplu, dacă angajații lucrează într-un model hibrid (de la distanță și de la birou), trebuie să găsești o soluție ideală care să răspundă nevoilor acestui model de lucru.
În al doilea rând, gândește-te dacă amenajarea interioară a spațiului de birou se potrivește cu imaginea care vrei să se întipărească în mintea clienților. Pentru că vei avea mai multe întâlniri cu aceștia, trebuie să creezi un spațiu confortabil și formal în același timp pentru a încheia negocierile cu succes.
Găsirea și alegerea unui spațiu de birouri în București în concordanță cu cerințele afacerii tale nu este o sarcină ușoară. Există o mulțime de lucruri de luat în considerare, principalele fiind cele menționate anterior. Apelează la un specialist pentru alegerea spațiului de birou potrivit pentru afacerea ta.