Pe întreaga zi, pe targetul 18+ urban postul nostru de televiziune a înregistrat o medie de 14,6% cotă de piaţă, fiind lider incontestabil de audienţă, conform Kantar Media.
Şi pe targetul comercial 18-49 urban, Antena 3 a înregistrat cifre foarte bune, clasându-se pe locul al 3-lea după Pro TV şi Antena 1, cu o cotă de piaţă de peste 9 procente.
În prime-time, Antena 3 a dominat clasamentul general, întrecând toate celelalte posturi de televiziune din România. Antena 3 a avut market share de peste 17%, poziţionându-se pe primul loc.
Seara, ediţia specială de alegeri cu Mihai Gâdea a fost cea mai urmărită producţie din România pe targetul 18+urban, cu o medie de 9,7 puncte de rating şi 19,6% cotă de piaţă. Invitaţi în platou au fost Victor Ponta, Teodor Meleşcanu şi Călin Popescu Tăriceanu.
Pe targetul comercial, programul Antena 3 a obţinut 5,5% rating şi 13% cotă de piaţă.
Minutul de aur a fost atins la ora 21:02, când Antena 3 a fost lider pe întreaga piaţă cu 13,8% rating şi 22,3% share.
Aproape 4 milioane de telespectatori au urmărit cel puţin un minut programele postului nostru în ziua alegerilor.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.