Antena 3 CNN Campanii Romania in miscare România în mişcare: Procesul de creaţie din spatele unui spot publicitar

România în mişcare: Procesul de creaţie din spatele unui spot publicitar

<1 minut de citit Publicat la 17:06 28 Apr 2013 Modificat la 17:06 28 Apr 2013
România în mişcare: Procesul de creaţie din spatele unui spot publicitar
Astăzi vom vorbi despre siguranţă alimentară dar şi despre producători autohtoni care se straduiesc, şi chiar reuşesc, să câştige tot mai mult increderea clientilor, prin calitatea produselor pe care le produc. 
 
Lucru care nu e uşor mai ales în contextul internaţional al atacurilor, în mare parte gratuite, la care au fost supuse recent alimentele produse in România.
 
A venit acum momentul să vorbim despre un element esenţial, vital, pentru că în lipsa lui viaţa nu ar exista. Apa!

Dar astăzi vom merge un pas mai departe. Şi pentru că sunteţi obişnuiţi cu spoturile publicitare dar mai puţin familiarizaţi cu procesul de creaţie care stă în spatele acestora, astăzi vom urmări povestea naşterii unui spot. 
 
Natalia Stroe, director de marketing al Dorna, a explicat, în cadrul ediţiei speciale "România în mişcare", procesul şi etapele care au dus la realizarea spotului.



 

×
x close