Antena 3 CNN Campanii Romania in miscare Reginele frumuseţii din urmă cu 100 de ani, transformate în obiecte de colecţie. Despre maşinile "oldtimer", la "România în mişcare"

Reginele frumuseţii din urmă cu 100 de ani, transformate în obiecte de colecţie. Despre maşinile "oldtimer", la "România în mişcare"

1 minut de citit Publicat la 18:45 11 Mar 2013 Modificat la 18:45 11 Mar 2013
Reginele frumuseţii din urmă cu 100 de ani, transformate în obiecte de colecţie. Despre maşinile "oldtimer", la "România în mişcare"
Cătălin Ghigea, proprietarul unui atelier de restaurare auto, a fost invitatul lui Adrian Măniuţiu, în cadrul campaniei Antena 3  "România în mişcare".

Cătălin Ghigea a reuşit să pună pe picioare un business mai puţin obişnuit, reuşind să pătrundă pe piaţa automobilelor de lux recondiţionând “oldtimere”.

"Există o piaţă destul de limitată în România, în acest moment, dar care ar putea să crească în următorii ani" a declarat Cătălin Ghigea.

"Maşinile pe care noi le restaurăm au fost reginele frumuseţii acum 50 sau chiar 100 de ani. Maşinile erau fabricate atunci în foarte puţine exemplare. Aşa cum petrolul devine acum mai scump pentru că este din ce în ce mai puţin, aşa şi maşinile clasice sunt obiecte de colecţionat pentru că sunt din ce în ce mai puţine" a explicat afaceristul.

Mai multe declaraţii ale lui Cătălin Ghigea, în materialul video de mai sus.


Designul şi preţul acestor maşini sunt pur şi simplu sfidătoare. Industria auto de lux, dezbătută la "România în mişcare"
Modificări de milioane de euro. "România în mişcare" îţi prezintă lumea fascinantă a tuningului auto

Revoluţiile tehnologice şi maşini cu sisteme alternative de propulsie. Tot ce trebuie să ştii despre automobilele "verzi", la "România în mişcare" 

Vezi părerile PRO şi CONTRA timbrului de mediu.

Citeşte şi "Timbrul de mediu: de la confuzie la efect de bumerang asupra pieţei auto"


Citeşte şi materialul despre siguranţa rutieră , subiect comentat la Antena 3 şi de Titi Aur, multiplu campion naţional de raliuri.

Vezi şi un spot publicitar despre importanţa centurii de sigurnaţă, realizat de Poliţia Rutieră din Anglia.




 

×
x close