Fiecare companie de tuning are propria personalitate. Nemţii de la Brabus lucrează mult sub capotă şi păstrează exteriorul maşinii cât mai aproape de original. Este cea mai puţin ostentativă metodă de tuning, foarte apreciată de cunoscători. România este pe harta mecanicilor de la Brabus atunci când vine vorba despre maşini tunate.
"Avem un partener în România, încă lucrăm acolo, încă sunt oameni cu mulţi bani" recunoaşte Sven Gramm, PR manager Brabus.
Şi uneori, oamenii cu bani vor să rupă gura târgului cu o maşină care îţi ia ochii. Modelele nemţilor de la Hamann nu se pierd niciodată în decor.
Tot pe culoare au pus accentul şi designerii de la Mansory cu un G Class cel puţin surprinzător.
Tuningul poate creşte valoarea maşinii de două ori şi jumătate.
"Tuningul este o dependenţă, pe asta se şi bazează producătorii"
Maşinile viitorului. Ce sunt maşinile hibrid şi ce impact au asupra mediului înconjurător, la "România în mişcare"
Revoluţiile tehnologice şi maşini cu sisteme alternative de propulsie. Tot ce trebuie să ştii despre automobilele "verzi", la "România în mişcare"
Vezi părerile PRO şi CONTRA timbrului de mediu.
Citeşte şi "Timbrul de mediu: de la confuzie la efect de bumerang asupra pieţei auto"
Citeşte şi materialul despre siguranţa rutieră , subiect comentat la Antena 3 şi de Titi Aur, multiplu campion naţional de raliuri.
Vezi şi un spot publicitar despre importanţa centurii de sigurnaţă, realizat de Poliţia Rutieră din Anglia.