Antena 3 continuă seria de editii speciale dedicate celor mai importante industrii din Romania. Conceptul vizeaza prezentul si viitorul economiei nationale, intr-o nota constructiva, presupunind identificarea problemelor existente in fiecare domeniu ales ca tema, dar si a solutiilor, prin implicarea celor mai importanti specialisti din industria respectiva, precum si a decidentilor politici si economici.
A doua ediţie specială este dedicată industriei alimentare. "Romania in miscare” - editia ”Ştii ce mănânci!” - are un spatiu dedicat pe parcursul a două zile in programele de stiri dar si in emisiunile statiei si este gazduita de Adrian Maniutiu, prezentatorul Income, singura emisiune economica prezenta in grilele de programe ale televiziunilor de stiri din Romania.
Trei surori diferite ca vârstă şi personalitate, un dialog plin de umor, mici conflicte, o bucătărie veselă şi un refren care atrage atenţia. Este campania de publicitate cu care compania Fine Goods a reuşit să atragă milioane de clienţi.
Apărută pe piaţa din România de 2 ani, Fine Goods oferă consumatorilor produse de calitate, într-un ambalaj la standarde înalte, prin inovaţii şi produse cu reţete noi. Marca "Trei Surori" cuprinde produse conservate din carne şi peşte.
Categoria produselor din peşte este una nouă a brand-ului Trei Surori. Este o abordare diferită faţă de clasicele conserve de peşte prezente până acum pe rafturile din magazine. Compania şi-a propus să facă diferenţa în categoria în care activează printr-o abordare şi un suflu nou. Trei Surori aduc un spirit mai tânăr , non-conformist, modern şi în ton cu cerinţele consumatorului de azi.
"Trei Surori" este un brand de seamă creat de Fine Goods pentru piaţa din România. Produsele companiei sunt realizate împreună cu unul dintre cei mai mari producători de conserve de carne din Polonia. De asemenea, Fine Goods a semnat un contract de distribuţie cu Elgeka Ferfelis România, unul dintre cei mai puternici distribuitori de pe piaţă.