Antena 3 CNN Campanii Romania in miscare Avicola Crevedia part of Agroli Group – tradiţia continuată prin inovaţie

Avicola Crevedia part of Agroli Group – tradiţia continuată prin inovaţie

2 minute de citit Publicat la 15:35 27 Apr 2013 Modificat la 15:35 27 Apr 2013
Avicola Crevedia part of Agroli Group – tradiţia continuată prin inovaţie
Trăim într-un secol în care se tinde tot mai mult către întoarcerea la tradiţional şi natural, în special atunci când vine vorba despre produsele alimentare. Pentru că vrem să ştim că ceea ce consumăm este sănătos şi respectă toate standarele de calitate şi siguranţă. Şi atunci când foloseşti tradiţia de peste 50 de ani a lucrului bine făcut şi o aplici într-un mod inovator, adaptându-te la standardele de calitate şi siguranţă, reţeta nu are cum să fie altfel decât una de succes.

Avicola Crevedia part of Agroli Group îmbină cele trei elemente esenţiale – tradiţie, calitate şi inovaţie – oferind produse de încredere pe piaţa cărnii de pasăre.

La Crevedia, tradiţia se traduce prin peste 50 de ani de experienţă în producţia de carne de pasăre. Povestea Avicola Crevedia începe în 1959, fiind prima societate de tip avicola din România. În 2006 Agroli Group preia Avicola Crevedia şi Avicola Tărtăşeşti şi începe un amplu proces de investiţii care însumează până în prezent 75 de milioane de euro.

Din momentul preluării în 2006, Agroli Group a urmat un plan de dezvoltare care a îmbinat în mod eficient tradiţia şi experienţa angajaţilor, cu cele mai noi tehnologii, sub un sistem de management inovator. Cei mai bine pregătiţi angajaţi au fost sprijiniţi în dezvoltarea şi gestionarea propriilor ferme, devenind parteneri ai grupului. În acest fel, activitatea s-a extins ajungând să numere până în prezent o echipă de aproximativ 1000 de angajaţi la nivelul întregului grup.

Astfel, după 8 ani de investiţii şi inovaţie, producţia de carne de pasare a înregistrat o creştere semnificativă, de la 5.700 de tone în 2005, la 35.000 de tone în 2012.

Pentru a asigura calitatea produselor, fiecare etapă de producţie este controlată, astfel încăt să se respecte toate normele de siguranţă şi igienizare, de la procesul de incubare a ouălor în Avicola Tărtăşeşti, creşterea puilor cu furaje proprii şi până la procesul efectiv de producţie. Întregul ciclu, de la sacrificare până la ambalare, este automatizat, liniile de producţie sunt noi, cu tehnologii de ultimă generaţie, maximizând astfel calitatea şi siguranţa tuturor produselor care ies pe poarta Avicola Crevedia. Mai mult decât atât, în 2012, conform unui test al standardelor de igienă realizat la nivel european, Avicola Crevedia part of Agroli Group s-a clasat pe locul 4, scorând 69,6 puncte faţă de 72,3 puncte obţinute de producătorul de pe prima poziţie.

Pe piaţa din România produsele Agroli Group sunt prezente sub 4 mărci – Avicola Crevedia, La Ferma, La Ferma Gourmet şi Galo. În ultimii ani, calitatea produselor de la Avicola Crevedia a fost recunoscută şi apreciată şi pe pieţele exigente din vestul Europei. Aproximativ 50-60% din întreaga producţie ajunge cu etichetă de Avicola Crevedia pe rafturile supermarketurilor din Olanda, Germania şi Franţa.

×
x close