Tricolorul este un simbol al românilor, al mândriei şi al valorilor naţionale, care se înscriu firesc prin acest parteneriat şi în sistemul de valori ale brandului Caroli, un brand românesc de tradiţie.
“Caroli Foods Group salută această iniţiativă extraordinară prin care valorile româneşti simbolizate de drapelul naţional sunt incluse în recordurile lumii. Parteneriatul cu brandul Caroli confirmă, pe de o parte, susţinerea valorilor româneşti şi, pe de altă parte, un transfer al acestor valori, precum mândria naţională, în sistemul propriu al companiei, alături de calitate, încredere, iniţiativă, invovaţie şi responsabilitate. Brandul Caroli este mândru să fie partener al drapelului României”, a declarat Adrian Nicolaescu, Director executiv Marketing & PR, Caroli Foods Group.
Fiind 100% un brand românesc, produs în România de o echipă valoroasă de oameni profesionişti, Caroli este o referinţă a produselor de calitate de pe piaţa de mezeluri. Asemeni drapelului naţional care intră în recordurile lumii, Caroli duce valorile de brand mai departe, din România, şi pe pieţele internaţionale.
Grupul Caroli Foods a devenit liderul pieţei de mezeluri proaspete din România prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pieţei de produse procesate din carne din Europa şi un important jucător global în domeniu. În prezent, grupul deţine un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro, Sissi.
Grupul Caroli Foods îşi propune adoptarea calităţii ca şi stil de viaţă, inovarea continuă a portofoliului de produse şi dezvoltarea unei relaţii de încredere cu consumatorii şi partenerii săi.