Antena 3 CNN Black Friday 2016 BLACK FRIDAY 2016. Cele mai căutate produse de BLACK FRIDAY 2016. Unde găsești cel mai bune oferte

BLACK FRIDAY 2016. Cele mai căutate produse de BLACK FRIDAY 2016. Unde găsești cel mai bune oferte

3 minute de citit Publicat la 11:30 18 Noi 2016 Modificat la 11:30 18 Noi 2016
black-1271449_1280.png

BLACK FRIDAY 2016 Compania de plăţi online PayU estimează o creştere cu 60% a valorii totale a tranzacţiilor cu prilejul ediţiei 2016 a Black Friday, pe 18 noiembrie, comparativ cu ediţia de anul trecut, până la 110 milioane lei. BLACK FRIDAY 2016/

CELE mai cumpărate produse de la EMAG

Numărul de tranzacţii a crescut de la aproximativ 56.000 în 2013 la peste 120.000 în 2015, iar valoarea totală a comenzilor a evoluat de la 18 milioane lei în 2013 la peste 68 milioane lei anul trecut.

OFERTE INCREDIBILE la televizoare

BLACK FRIDAY 2016 Cât e coșul mediu

BLACK FRIDAY 2016 Coşul mediu de cumpărături a crescut, de asemenea, de la 330 lei la peste 560 lei în acelaşi interval de timp.

Evenimentul Black Friday, introdus în România în 2011, a cunoscut o evoluţie constantă de-a lungul anilor, inclusiv la nivelul tranzacţiilor procesate de către PayU, liderul pieţei de plăţi online, iar numărul de tranzacţii, volumele tranzacţionate, coşul mediu de cumpărături şi numărul de ţări care s-au alăturat evenimentului din România au înregistrat creşteri semnificative, îndeosebi în ultimii trei ani, potrivit furnizorului global de servicii de plată pentru companii PayU.

BLACK FRIDAY 2016 Prețuri reduse la telefoane

BLACK FRIDAY 2016 'În România, Black Friday este un eveniment cu o identitate proprie, nu este o acţiune de lichidare de stocuri, de o zi, aşa cum a fost gândit şi cum se desfăşoară în SUA, ci mai curând o acţiune care generează consum, un instrument de marketing folosit, în cazul unor comercianţi, chiar mai bine de o lună. Astfel că, de Black Friday, valoarea medie a coşului de cumpărături se dublează faţă de valoarea medie anuală. Indiferent de felul în care este implementat, din perspectiva noastră, Black Friday este o ocazie de a câştiga încrederea consumatorilor români în plăţile online, cât şi în comerţul online. Analiza cifrelor din sistemul PayU de la un an la altul ne demonstrează că suntem pe un trend ascendent din acest punct de vedere', a declarat Marius Costin, country manager PayU România.

BLACK FRIDAY 2016 Cele mai căutate produse

BLACK FRIDAY 2016 Cele mai scumpe produse cumpărate de Black Friday în ultimii trei ani au fost echipamente de fotografiat profesioniste, televizoare, vacanţă la Rio. Sumele sunt între 16.800 şi 25.000 lei.

Produsele IT&C au fost în fiecare an în topul preferinţelor de cumpărare de Black Friday şi vor rămâne fruntaşe şi anul acesta. Şi o altă categorie a început să câştige teren, cea formată din produse precum: mobilier, decoraţiuni, produse alimentare, produse cosmetice, vinuri şi nu numai. Această categorie ocupa doar 5% în 2013, a crescut până la 21% în 2015 şi se estimează că va deţine aproximativ 30% din totalul vânzărilor de Black Friday de anul acesta.

CELE mai căutate PARFUMURI DE FEMEI la prețuri incredibile

BLACK FRIDAY 2016 În 2015 s-au făcut achiziţii din 95 de ţări prin platforma PayU România. Din România au venit aproximativ 115.000 de comenzi. De asemenea, PayU a înregistrat un număr mare de tranzacţii din Marea Britanie, Italia, Austria, Germania (între 670, respectiv 335 tranzacţii).

Coşul mediu de cumpărături al altor ţări a crescut în ultimii trei ani, iar România a trecut de pe locul 2 (în 2013) pe locul 6 (în 2015). Anul trecut, ţările cu un coş mediu de cumpărături mai mare decât cel al României au fost Estonia (2.890 lei), Finlanda (1.320 lei), Luxemburg (1.165 lei), Letonia (630 lei) şi Portugalia (600 lei).

BLACK FRIDAY 2016 Cele mai BUNE OFERTE de la EMAG

BLACK FRIDAY 2016 Printre retailerii din portofoliul PayU care vor participa la ediţia Black Friday de anul acesta se numără Elefant, eMag, FashionDays, Paravion, PC Garage, Quickmobile, Telekom (clickshop.ro, germanos.ro), Vivre.

PayU este un furnizor global de servicii de plată pentru companii. Compania este lider pe pieţele din Europa Centrală şi de Est şi procesează tranzacţii pentru comercianţi precum Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, TUi, Virgin Mobile.

BLACK FRIDAY 2016 În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurări, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days. La nivel global, PayU Group operează în 16 ţări pe patru continente pentru sute de mii de comercianţi şi este deţinut de Naspers, o companie multinaţională originară din Africa de Sud, cu operaţiuni în media şi servicii online.

 

×
x close