Astfel, noi modificări vor fi operate în perioada următoare în mai multe domenii, precum servicii medicale, turism sau transporturi.
"În ceea ce priveşte protecţia consumatorului, criza COVID-19 a avut multe efecte. De pildă, oamenii care au vrut să anuleze sau să reprogrameze rezervările pentru vacanţe sau biletele de avion au fost oarecum abandonaţi, pentru că toate companiile aeriene sau agenţiile de turism au spus că nu le pot da banii înapoi, cu toate că legislaţia europeană prevede acest lucru.
Deci, de foarte mulţi consumatori nu a avut nimeni grijă şi cred că este foarte important să vedem cum putem îmbunătăţi protecţia consumatorului pe viitor.
Vorbim de multe articole care se referă la protecţia medicală, la echipamente, la dezinfectarea instrumentelor, la lucruri care nu au protejat, până la urmă, pentru că unele companii au scos la vânzare produse false, aşa că trebuie să accentuăm protecţia consumatorului şi să învăţăm din criza COVID-19", a spus Anna Cavazzini, preşedintele Comisiei pentru Piaţa internă şi Protecţia consumatorului, sâmbătă, la emisiunea Be EU, de la Antena 3.