Aşteptarea cu orele pentru rezolvarea avariilor la reţeaua de apă şi canalizare a luat sfârşit.
Lucrătorii APA NOVA vor putea ajunge mai repede la intervenţie graţie unei aplicaţii care permite vizionarea în timp real a reclamaţiilor făcute de bucureşteni.
După modelul oraşelor europene, o simplă avarie la reţeaua de apă va putea fi preluată astfel. Prin intermediul unei aplicaţii, de tip "Taxi", instalată pe toate maşinile de intervenţie.
Adică, echipa aflată în teren va vedea în timp real sesizarea şi astfel va putea interveni în timp cât mai scurt.
Cum Capitala îşi propune să devină un "smart city", adică un oraş care foloseşte tehnologia pentru a îmbunătăţi viaţa locuitorilor, şi plata facturilor către compania de apă se va putea face în curând prin intermediul unei aplicaţii instalate pe telefonul mobil.
Mai mult, bucureştenii au pobilitatea să-şi rezolve problemele ce ţin de apă şi canalizare la noul sediul al companiei de apă, care funcţionează după principiul "One stop shop".