Încântați de fotografiile văzute pe un site de rezervări, românii s-au lăsat convinși rapid și au decis că vor să-și petreacă vacanța la un complex așa-zis de cinci stele, cu all inclusive, din stațiunea Elenite, Bulgaria.
Turiștii au plătit 2.800 de lei pentru trei nopți de cazare, așteptându-se să găsească condițiile prezentate pe internet, însă realitatea a dovedit contrariul.
"Nimic din ceea ce se promite pe Booking nu este la fața locului! Un dezastru total, hotelul este lăsat în paragină, jeg peste tot, Aqua parc-ul nu funcționează în totalitate, deși nu se menționează nicăieri, snack bar nu există, pe plajă nu există un bar de unde să îți iei apă, ca să ajungi la hotel mergi printre boscheți, iar acest hotel care se pretinde a fi un hotel de 5 stele, este de maxim 2!”, au povestit românii, pe pagina de Facebook “Travel în Bulgaria”.
Mai mult, în momentul în care românii au început să se plângă de condițiile din hotel, angajații au afișat o atitudine respingătoare.
"Într-o cameră, unde era extrem de cald, am avut o problemă cu aerul condiționat. Ne-am plâns toată ziua, abia abia seara, la ora 19, ne-a băgat cineva în seamă.
Răspunsul a fost că nu se poate face nimic, să dormim cu geamul deschis, că nu au altă cameră să ne dea.
Am spus că nici noi nu suntem vinovați pentru neregulile hotelului și că nu e normal să stăm în asemenea condiții, iar managera ne-a zis nonșalant să dormim cu geamul deschis, în condițiile în care camera era la parter, fără să aibă măcar o plasă de țânțari", au mai scris turiștii.
În final, când au încercat să ceară banii înapoi, li s-a anulat rezervarea, iar românii au fost nevoiți să se întoarcă, în plină noapte, înapoi la București.
"Managera a spus să vorbim cu Booking.com, că doar ei ne pot returna banii înapoi sau reloca la alt hotel, iar în timp ce încercam să rezolv problema telefonic cu Booking, managera a anulat rezervarea și practic ne-a dat afară din hotel!
Este ora 01:28 și noi suntem pe drumuri spre București, pentru că Booking nu poate returna banii instant pentru ca noi să ne putem permite să mergem la alt hotel. Un singur cuvânt despre acest hotel și despre cine îl manageriază: execrabil!”, a mai fost scris pe Facebook.
Reprezentanți site-ului de cazări au promis că familia de români va primi banii înapoi în maximum 14 zile, însă nimeni nu va plăti pentru umilința îndurată și pentru vacanța complet ruinată, potrivit adevarul.ro.