Reprezentanții unuia dintre cele mai mari hipermarketuri din România au înțeles greșit ce înseamnă conceptul de ofertă sau cel puțin asta spun clienții care au avut ocazia să vadă afișul promovat în magazinul aflat în centrul comercial din Cluj.
Cei care au vizitat magazinul săptămâna aceasta au constatat cât de ”generoși” pot fi reprezentanții hipermarketului. Aceștia au anunțat o reducere de 5 bani la cârnaţi Chipolatas. Astfel, în interval 22-26 iulie, aceștia puteau fi achiziționați cu 19,90 lei.kg, în loc de 19,95 lei/kg, cât costau anterior.
„Vineri în Auchan Iulius. Am raportat unei angajate, dar a ridicat din umeri. Oferta săptămânii! Super reducere în Auchan Iulius!”, a semnalat unul dintre clienţi, citat de publicația Adevărul.
Reacția Auchan
Dorim să precizăm faptul că situația prezentată reprezintă rezultatul unei erori de afișaj, prețul vechi fiind de 24,90 lei, așa cum era semnalat și pe eticheta produsului. Afișul respectiv a fost înlocuit imediat ce eroarea a fost sesizată.
Regretăm neînțelegerea creată și vă asigurăm că această eroare de afișaj nu a afectat în niciun fel procesul de achiziție pentru clienți, aceștia benefiicind de reducerea completă conform prețurilor afișate pe etichetele produsului.
Nu este prima dată când lanțul de hipermarketuri gafează
În starea de urgență, clienții unui magazin din Timișoara, ce face parte din același lanț, au fost indigați de un afiș plasat la intrarea în magazin. În mesaj se promova vânzarea de mănuși și măști peste prețul pieței. Formularea ambiguă le-a dat de înțeles clienților că accesul în magazin este condiționat de achiziția echipamentelor în valoare de 10 lei.