Un tânăr din Iași a cumpărat de la un lanț de magazine cu reprezentanță în Iași un aspirator pe care a plătit suma de 450 de lei. Timp de trei luni l-a folosit și a constatat apoi că produsul nu mai funcționa, așa că l-a dus înapoi la magazin, pentru că era în perioada de garanție. Vânzătorul l-a trimis în service, care l-a returnat, refuzând reparația.
“Am luat aparatul și la vreo 3 luni după utilizare s-a ars. L-am dus înapoi la magazinul Flanco și imediat după ne-au sunat cei de la service. Ne-au spus că reparația costă 470 lei (cumpărat nou este 450 lei). Cică nu au fost curățit la timp și de asta s-a ars. Cât poți aspira într-un apartament? Nu l-au reparat, ci l-au trimis înapoi. Am făcut plângere și la OPC” , a povestit Sebi Ilasca pentru bzi.ro, explicând că mai în glumă, mai în serios, vânzătorii i-au spus că l-a folosit prea mult!
Omul nemulțumit a făcut plângere la ANPC Iași, dar a fost profund dezamăgit de răspuns.