Unul dintre cei mai populari actori din Japonia, angajat pentru a promova o bere cu conţinut scăzut de alcool, a fost concediat de producător după ce a pătruns beat în casa unui vecin, a declarat compania citată marţi de AFP, potrivit Agerpres.
„Nu pot să-mi amintesc. Cred că am intrat fără să întreb pentru că am vrut să folosesc toaleta”, a declarat poliţiei actorul Ryo Yoshizawa, în vârstă de 30 de ani, potrivit presei locale.
Gigantul Asahi Breweries angajase starul, a cărui frumuseţe a fost descrisă de o revistă de modă drept o comoară naţională, pentru o reclamă la berea sa Super Dry Dry Crystal, cu 3,5% alcool.
Ryo Yoshizawa s-a întors acasă la 30 decembrie după ce, probabil, consumase ceva cu mai mult alcool. Actorul era „beat” şi „a intrat din greşeală într-un apartament de lângă al său”, după cum a recunoscut luni agenţia sa artistică Amuse, într-un comunicat.
„Am decis să reziliem contractul nostru cu actorul”, a declarat marţi pentru AFP purtătoarea de cuvânt a Asahi Group Holdings, Shiori Shimizu.
„În calitate de companie producătoare de băuturi alcoolice, considerăm că aceste acţiuni sunt inacceptabile”, a precizat Shimizu, adăugând că "nu îl vom mai folosi pe viitor în publicitatea noastră".