De un mic necaz a avut parte și un român care și-a rezervat cazarea pe booking. Acesta a distrus parțial canapeaua.
"Se dă următoarea problemă: Din greșeală, am ars cu fierul de călcat canapeaua din livingul unei cazări închiriate pe booking. Nu am ascuns dauna, chiar i-am arătat-o proprietarului la check-out.
Problema este că astăzi am primit o cerere de plată care din punctul meu de vedere este MULT prea mare față de daunele provocate. A mai pățit cineva? Cum putem proceda? Mulțumesc!", a scris acesta pe grupul Vacanțe do it yourself.
1.000 de euro pentru o pată pe canapea
Deși turistul a anunțat proprietarul despre incidentul neplăcut, pentru daunele aduse canapelei acesta i-a cerut 1000 de euro pentru a înlocui mobilierul stricat.
Situația a fost analizată și de internauți, care și-au dat cu părere în comentarii.
Citește și: Femeia aruncată de la balcon de soţ, în Zalău, lucra în Germania şi se afla în vizită la copii
"O retapițare completă, cu toată sinceritatea, costă aproape cât o canapea nouă (dacă se dorește material bun, rezistent la uz, mai ales că-i vorba de o locație de închiriat), cât despre cârpeală, cred că nici dvs în calitate de viitor client nu v-ar plăcea la o cazare să găsiți un obiect/ echipament deteriorat/ cârpit și să vă mai coste și o căruță de bani/ noapte, corect?
Iar dacă v-ar fi cerut taxa de 100 lei, ce să facă cu această valoare? Și cârpeala costă mai mult…
Iar fie vorba așa între noi, ca potențiali clienți, NU călcăm rufe pe o canapea fără să ne asigurăm că avem un mijloc de protecție safe 100%. Eu nici măcar sau mai bine zis mai ales acasă n-aș face asta", a comentat cineva.