Totuşi, sindicaliştii feroviari sunt nemulțumiți de această decizie. Asta pentru că, spun ei, numărul electricienilor angajați la CFR nu este suficient pentru a mai şi detașa oameni în toate trenurile care circulă spre mare pe durata sezonului estival.
Dan Costescu, director CFR Calatori - "Electricianul este unul pe tren, în cazul in care este temperatura care face probleme. Sunt instalatii vechi care, la peste 40 de grade, nu stiu sa functioneze".
În multe vagoane CFR instalatia de A/C nu functioneaza. Chiar in ziua in care directorul CFR face o vizita cu presa intr un astfel de tren al Soarelui. E imposibil să stai cu masca de protectie pe față.
Problema aceasta e în fiecare vară. Eu va zic că fac naveta de multi ani, de cel putin 3 ani și în fiecare vară apare problema asta, adica nu e ceva nou", a spus o pasageră.
Aerul este respirabil doar dacă te muți la Clasa I. Acolo aerul conditionat functionează, iar acest lucru este foarte important. Există scaune care pot fi reglate, există chiar și o măsuță pentru o cafea.
Sindicaliștii feroviari se plâng că numărul electricienilor angajați la CFR este insuficient, pentru a permite detașarea acestora în toate trenurile care circulă către litoral.
Trenurile care circulă spre litoral, dotate cu electricieni