După ce a pornit la drum cu cinci variante de traseu, pentru ca apoi ulterior acestea să fie suplimentate cu încă două, Compania de Drumuri a rămas la două variante, dintre care va fi ales traseul final.
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) are în analiză două alternative de traseu pentru construirea autostrăzii Pitești-Sibiu care nu sunt însă cu mult diferite una de cealaltă, potrivit digi24.ro.
Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, dă detalii. ”Au rămas două (soluții de traseu – n.red.) în finală, din cele șapte, mai precis traseul 1 și traseul 7, niciunul nu are lungimea de 100 de kilometri, unul are 122,9 și altul 119”, a spus el, fiind invitat la Digi24.
sursa: Agerpres
În toamna anului trecut existau însă cinci variante de traseu. ”Două trasee au fost sugerate ulterior de către JASPERS”, explică un oficial al CNADNR care a refuzat să fie citat. JASPERS este entitatea însărcinată de Comisia Europeană cu analiza proiectelor de infrastructură trimise de România spre finanțare.
Primul traseu, unul dintre cele două trasee menționate de Costescu, seamănă foarte mult cu cel apărut în studiul de fezabilitate din 2008. Singura diferență este că traseul din 2008 este situat mai la vest decât cel actual în zona localităților Crâmpotani și Curtea de Argeș. Acest traseu are o lungime de 122,3 kilometri, fiind cu aproape un kilometru mai lung decât cel analizat în 2008 (121,5 kilometri). Restul de trei trasee propuse în toamna anului trecut au lungimi cuprinse între 125 și 130 de kilometri și, asemenea traseului din 2008, ies din calcul la selecția traseului final.