Update 10:30 Intervențiile pentru repunerea sub tensiune a liniei de contact pe relațiile Valea Largă - Brașov și Predeal - Azuga au fost finalizate, fiind asigurate astfel condiții normale de trafic.
Singurul tren care încă staționează este IR 1742, care așteptă locomotiva de ajutor.
[GAL layout="2"]Celelalte garnituri R 3024 și trenul privat 11632 au fost reînscrise în circulație, însă vor ajunge la destinație cu întârzieri de peste 2 ore.
Știre inițială
Traficul feroviar pe linia Valea Largă - Brașov și Predeal - Azuga, inclusiv pe anumite linii din stațiile Predeal și Azuga, este afectat, luni dimineață, de ruperea pantografului de la locomotiva unui tren, la ieșirea din stația Azuga.
Alte două trenuri aflate în spatele celui care s-a defectat, care mergeau spre București, au întârzieri de 130 și 150 de minute.
"Traficul feroviar pe segmentele Valea Largă - Brașov și Predeal - Azuga, inclusiv pe anumite linii din stațiile Predeal și Azuga, se desfășoară pe un singur fir, din ambele sensuri, din cauza ruperii pantografului de la locomotiva trenului IR 1742, la ieșire din stația Azuga.
Pentru restabilirea condițiilor normale de trafic, SRCF București acționează cu drezine pantograf pentru repunerea sub tensiune a liniei de contact, iar CFR Călători a îndrumat o locomotivă de ajutor pentru trenul IR 1742”, anunță CFR SA.
Din cauza defecțiunii de la locomotiva trenului IR 1742, alte două trenuri - R 3024 și trenul privat 11632 - vor înregistra întârzieri la destinație, deoarece staționează în spatele trenului IR 1742, care așteaptă locomotiva de ajutor.
Celelalte garnituri, care tranzitau cele două segmente feroviare, au circulat pe celălalt fir.