Antena 3 CNN Economic Conținut plătit Top 6 tendințe SEO pe care e bine să le pui în practică în 2023

Top 6 tendințe SEO pe care e bine să le pui în practică în 2023

Vrei să-ți dezvolți afacerea online încet și sigur în 2023 optimizându-ți site-ul pentru motoarele de căutare? Strategia de optimizare se schimbă și evoluează în mod constant, ceea ce îi determină pe marketeri să fie la curent cu cele mai recente tendințe.

de Redacția Antena 3 CNN    |   

Pentru a-ți atinge obiectivul, îți vom dezvălui 6 tendințe SEO de urmat pentru un succes maxim. Pune-le în aplicare pentru ca site-ul tău să se diferențeze de restul.

Căutarea de cuvinte cheie este încă importantă

Căutarea de cuvinte cheie este o parte esențială a creării de conținut care ajunge în mod eficient la publicul țintă. Îți permite să identifici expresiile și cuvintele pe care oamenii le folosesc atunci când caută informații legate de industria sau afacerea ta.

Descoperind aceste cuvinte cheie, poți crea conținut care se adresează direct nevoilor și intereselor cititorilor tăi, ajutându-i să găsească ceea ce caută, rapid și ușor.

În plus, descoperirea cuvintelor cheie îți permite să optimizezi paginile și postările de blog pentru a apărea mai sus în clasamentul motoarelor de căutare, dându-le șansa clienților potențiali să te găsească mai ușor online.

Pe scurt, descoperirea și alegerea cuvintelor cheie te ajută să te asiguri că ceea scrii ajunge la persoanele potrivite.

Utilizarea cuvintelor cheie legate semantic

În SEO, cuvintele cheie legate semantic (numite și cuvinte cheie LSI) sunt cuvinte sau expresii strâns legate de cuvântul cheie principal al unei anumite pagini. Aceste cuvinte cheie ajută crawlerele motoarelor de căutare să înțeleagă mai bine conținutul tău și să determine relevanța acestuia pentru anumite interogări. Cuvintele cheie legate semantic facilitează găsirea de conținut relevant pentru utilizatori.

Ele pot face paginile mai concise, reducând repetarea și numărul de cuvinte necesare pe o pagină. Folosind cuvinte cheie legate semantic, experții SEO pot crea conținut organizat și informativ care facilitează identificarea și clasarea site-urilor de către crawlerele motoarelor de căutare în SERP-uri.

Se pune mai mult accent pe căutările locale

Optimizarea pentru motoarele de căutare locale (SEO) este o parte esențială a oricărei strategii de marketing digital. Constă în optimizarea site-ului astfel încât să apară în topul căutărilor locale, adică cele legate de locația geografică a companiei tale. Asta înseamnă crearea de conținut relevant în mod specific pentru un public local și utilizarea cuvintelor cheie și a expresiilor care ar putea fi folosite de oamenii din zonă.

 SEO local implică, de asemenea, următoarele:

  • optimizarea profilului companiei de pe Google My Business, Bing Places și Yelp;

  • asigurarea că toate informațiile despre companie sunt corecte și actualizate;

  • obținerea de feedback pozitiv de la clienți.

Toate acestea ajută la creșterea vizibilității căutărilor locale, ceea ce se traduce printr-o creștere a clienților potențiali pentru compania ta. Investiția în SEO local te poate ajuta să ajungi la publicul potrivit, să generezi mai mult trafic către site-ul tău și să-ți crești baza de clienți.

Înmulțirea căutărilor vocale

Căutările vocale devin din ce în ce mai populare pe măsură ce tehnologia avansează, iar oamenii se simt mai confortabil folosind vocea pentru a căuta răspunsuri la întrebările lor. Căutarea vocală le permite oamenilor să interacționeze cu motoarele de căutare într-un mod natural și conversațional, oferind acces mai rapid la conținutul de care au nevoie.

 Cu ajutorul tehnologiilor bazate pe inteligență artificială precum Google Assistant, Alexa și Siri, utilizatorii nu mai trebuie să tasteze fiecare cuvânt când caută ceva. În schimb, pot pur și simplu să spună întrebarea și să obțină un răspuns în câteva secunde.

De asemenea, tehnologia de căutare vocală a ajutat companiile să ajungă mai rapid la clienți, personalizând răspunsurile în funcție de intenția utilizatorului. Pe măsură ce tot mai mulți oameni adoptă acest mod convenabil de a căuta informații, căutarea vocală devine o parte integrantă a multor activități de zi cu zi.

Optimizarea imaginii pentru SEO

Optimizarea imaginii este o parte importantă în procesul de promovare SEO, care nu trebuie trecută cu vederea. Dacă este făcută corect, îți poate ajuta site-ul să se claseze mai sus în motoarele de căutare, precum și să îmbunătățească experiența utilizatorului.

Pentru a optimiza imaginile pentru SEO, ar trebui să le comprimi pentru a reduce dimensiunea fișierului fără a sacrifica calitatea imaginii. În plus, va trebui să adăugi text alternativ și legende la fiecare imagine, deoarece acest lucru ajută motoarele de căutare să indexeze cu acuratețe conținutul paginii tale. Urmând acești pași, imaginile tale sunt optimizate în mod corespunzător și îți vor ajuta mult site-ul.

Marketing-ul video a sosit pentru a rămâne

Marketing-ul video devine o modalitate din ce în ce mai populară de a comercializa produse și servicii. Pe măsură ce tot mai multe companii recunosc potențialul atragerii publicului țintă prin conținut video, ele investesc mai multe resurse în crearea de povești vizuale captivante care pot fi partajate pe diverse canale digitale.

Videoclipurile permit companiilor să își prezinte valorile mărcii, să evidențieze caracteristicile și beneficiile produselor lor și chiar să creeze o conexiune mai profundă cu clienții lor printr-un conținut interactiv. Având în vedere că tot mai mulți oameni își petrec timpul pe platforme digitale precum YouTube și pe rețele sociale, nu a existat niciodată un moment mai bun pentru companii să creeze cu conținut video atractiv și să se asigure că mesajul lor ajunge la oamenii potriviți.

Este clar că bunele practici de marketing digital sunt esențiale pentru a fi diferit în această perioadă în care concurența în mediul online este acerbă. Pentru a avea succes, trebuie trebuie să înțelegi pe deplin ce presupune alegerea cuvintelor cheie potrivite, care este importanța cuvintelor cheie legate semantic și a strategiei SEO pentru căutare locală.

Și pentru asta îți recomandăm să apelezi la o agenție SEO, capabilă să-ți explice pe înțelesul tău importanța tuturor acestor lucruri și, totodată, să le pună în aplicare pentru ca afacerea ta să se dezvolte încet dar sigur în 2023.

Subiecte în articol: advertorial
TOP articole pe Antena 3 CNN:
Parteneri
Cele mai noi știri pe ANTENA 3 CNN
» Vezi toate știrile
Un bărbat a murit, după ce s-a înfipt cu mașina în parapet