Un bărbat din Târgu Jiu, care s-a întors de la Paris și a aterizat pe Aeroportul „Henri Coandă”, a povestit ce răspuns a primit atunci când a mers la chioșcul RATB pentru a cumpăra un bilet și a cere niște informații:
„Mă întorceam în data de 30 iun 2018, la orele 20,00 și 10 minute cu avionul KJWS77 de la Paris de la Aeroportul Otopeni. Am coborât în stația de sosiri și m-am dus la chioșcul în care se vindeau bilete pentru cursa Otopeni –Gara de Nord, unde am avut un dialog cu funcționarul de acolo:
“ – Bună seara, va rog să-mi spuneți când pleacă autobuzul spre Gara de Nord ?
– Uitați-vă, ca e un tabel pe geam și scrie acolo!
– E întuneric, am o vârstă și nu am ochelarii la îndemână și nu văd bine !
– Pleacă la ora 21,00 și când mai plecați la drum să vă luați ochelarii cu dumneavoastră!”
Veneam dintr-o țară unde un funcționar sau angajat pentru un astfel de comportament era dat afara în secunda doi. Am făcut plângere față de comportamentul acestuia“, a povestit bărbatul, potrivit igj.ro.
Reprezentanții RATB au reacționat și a anunțat că va lua măsuri împotriva angajatului.