Antena 3 CNN Dezvoltăm România Sustenabil Timp pentru bine

Timp pentru bine

Georgiana Adam
2 minute de citit Publicat la 21:23 20 Iun 2024 Modificat la 21:23 20 Iun 2024

Într-o lume în care comunităţile tradiţionale au dispărut, iar acum se reinventează, companiile nu pot să nu facă parte din schimbare. Pentru Kaufland schimbarea se face şi la nivelul activităţii economice, dar şi ghidată de fiecare om în parte. Aşa se face că CEO-ul companiei a construit un proiect propriu, personal. „Timp pentru bine” este un demers de voluntariat prin care acesta dedică anual acțiunilor umanitare câte o oră pentru fiecare an de viață.

Marco Hößl, CEO Kaufland România și Repulica Moldova: Cred cu tărie că schimbarea începe cu fiecare dintre noi. Proiectul „Timp pentru bine” a pornit acum doi ani. De atunci, am dedicat 93 de ore acțiunilor de voluntariat, alături de alți oameni dornici să ajute. Fiecare oră petrecută în serviciul celorlalți m-a învățat cât de valoros este timpul nostru când îl folosim pentru a face bine. Pe parcurs, am extins invitația către colegi și alte persoane din mediul de afaceri.

Proiectul a început acum 2 ani,  atunci când Marco Hößl a împlinit 46 de ani. Atunci 46 de ore a fost voluntar în diverse acțiuni sociale, de educație, de protejare a mediului sau dedicate sportului.  A cultivat legume, le-a cules, a stat de vorbă cu fermierii, a participat la refacerea unor şcoli sau  construirea unora noi, la modernizarea acestora şi la multe alte acţiuni. De atunci şi până acum, pe lângă orele proprii, CEO-ul companie a reuşit să implice tot mai multe persoane în proiectul „Timp pentru Bine”.

Katharina Scheidereiter - manager CSR: Numai în 2022, am investit 9 milioane de euro în peste 130 de proiecte. Programul „Timp pentru bine” este exemplu viu cum poți combina valorile personale cu cele ale companiei pentru a avea o implicare in societate. Noi, la Kaufland credem în puterea exemplului. Vorbim despre proiectele și programele noastre ca să stimulăm și alți oameni.

În 2023, proiectul a fost extins. CEO-ul retailer-ului a invitat alături de el şi furnizori şi o parte dintre partenerii companiei, persoane cu care împarte aceleaşi valori. Împreună au participat la 12 acțiuni de voluntariat ce adresau probleme actuale cu care se confruntă societatea românească: poluarea naturii cu plastic, accesul la educație, risipă alimentară, mișcarea și un stil de viață sănătos.

Marco Hößl, CEO KAUFLAND România și Republica Moldova: Un copac plantat este primul pas către o pădure, o masă caldă este primul pas către o comunitate unită. Cred că faptele bune nu se fac în liniște. E important să vorbim despre ele, pentru a-i inspira și pe ceilalți să se implice.

Anul acesta, în 2024, proiectul „Timp pentru bine” se transformă într-o platformă de comunicare menită să devină un model de inspiraţie pentru cei din jur.

  • Proiectul „Timp pentru bine” continuă și în 2024, cu noi oportunități de a face bine
  • Educația, mediul, socialul, sportul, sănătatea și cultura sunt pilonii strategici de responsabilitate ai companiei
  • În 2024, proiectul ,,Timp pentru bine” se transformă într–o platformă de comunicare şi inspiraţie
Citește mai multe din Dezvoltăm România Sustenabil
» Citește mai multe din Dezvoltăm România Sustenabil
TOP articole