În plus, multe tichete sociale pentru alimente nici n-au bani pe ele, pentru că alimentarea se face cu întârziere.
Totodată, românii sunt trimişi să mănânce la fast fooduri şi restaurante chinezeşti cu voucherele sociale pentru alimente de bază şi masa caldă.
Motivul: multe dintre hipermarketuri nu se regăsesc pe lista magazinelor unde pot fi utilizate tichetele sociale.
Lista magazinelor unde pot fi utilizate voucherele
Tichete sociale 2022. Lista magazinelor din toată ţară unde pot fi folosite cardurile de 250 de lei pentru alimente
Lista magazinelor unde pot fi utilizate tichetele sociale pentru alimente (click pe tipurile de carduri, pentru a deschide documentul cu lista magazinelor):
Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a publicat lista completă a tuturor magazinelor din ţară în care pot fi folosite tichetele sociale pentru alimente în valoare de 250 de lei.
Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a început alimentarea cu prima tranșă în valoare de 250 de lei a tichetelor sociale oferite prin programul guvernamental "Sprijin pentru România" cu care se pot achiziționa produse alimentare și mese calde.
Voucherele sociale sunt încărcate o dată la două luni cu câte 250 de lei, în patru tranșe până la finalul anului.
Tichetele sociale se vor acorda o dată la două luni, până la finalul anului
Ministerul Investiţilor şi Proiectelor Europene mai anunţă că beneficiarii nu trebuie să depună vreo cerere pentru a primi cardul.
"Dacă vă număraţi printre persoanele eligibile, aşa cum sunt stabilite de Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale (MMSS), cardul va fi livrat către dumneavoastră de către angajaţii Poştei Române, fără să fie nevoie să demaraţi dumneavoastră vreo procedură în acest sens.
În cazul în care îndepliniţi criteriile pentru a fi printre beneficiarii eligibili, dar până la finalul perioadei în care se alocă tranşa nu veţi intra în posesia cardului, vă rugăm să vă adresaţi celui mai apropiat oficiu poştal, de unde veţi primi îndrumări.”, transmit reprezentanţii MIPE.
Cardurile vor fi însoţite de scrisori care conţin instrucţiuni de utilizare (inclusiv codul PIN), detalii despre operatorii economici parteneri şi un număr de telefon pentru cazurile în care beneficiarii întâmpină probleme.