Antena 3 CNN Economic Companii Telekom anunţă că site-ul şi aplicația My Account nu vor fi accesibile temporar

Telekom anunţă că site-ul şi aplicația My Account nu vor fi accesibile temporar

<1 minut de citit Publicat la 12:58 04 Mai 2017 Modificat la 12:58 04 Mai 2017

Telekom România a demarat un proces de migrare a sistemelor IT ale companiilor din grup către un set unic de sisteme, iar în perioada 5-8 mai site-ul şi aplicația My Account nu vor fi accesibile, scrie Capital.

''Această iniţiativă are ca scop îmbunătăţirea experienţei oferite clienţilor noştri. Totodată, acest set de sisteme IT va oferi un suport sporit echipelor de vânzări, celor din departamentele de relaţii cu clienţii din call-center, din magazine, precum şi echipelor din teren, care vor putea, astfel, să răspundă mai bine şi mai rapid nevoilor şi solicitarilor clienţilor noştri.

Pe perioada procesului de migrare a sistemelor IT, care va avea loc între 5 şi 8 mai 2017, anumite operaţiuni precum plăţi de factură, reîncărcări, activări/dezactivări de extra-opţiuni sau alte activităţi similare şi de comenzi pot fi afectate. Aceste operaţiuni nu vor putea fi efectuate nici prin intermediul aplicaţiei MyAccount sau al site-ului telekom.ro'', au spus reprezentanții companiei.

Etichete: telekom
Citește mai multe din Companii
» Citește mai multe din Companii
TOP articole