Primăria Generală a Municipiului Bucureşti are în lucru un regulament care prevede sancţiuni concrete pentru cazurile în care taximetriştii refuză să efectueze curse la anumite destinaţii, dar şi pentru comportamentul necivilizat al acestora, scrie promotor.ro.
Deocamdată, clienţii a căror comandă este refuzată de un taximetrist sau cei cărora un taximetrist le cere o sumă arbitrar stabilită de acesta pot suna la COTAR sau la primărie.
”În cazul clienţilor refuzaţi sfatul nostru este să sune la noi (cotar.ro) şi la primărie. Noi imediat sunăm la Primărie şi anunţăm şi Autoritatea Rutieră Română. Bineînţeles că vom trebui să sunăm noi înapoi (taximetristul – n.red.). În ziua de astăzi toată lumea umblă cu telefonul la ei şi înregistrează discuţia deci nu mai este o problemă . Noi ne-am mai ocupat de astfel de reclamaţii, am mai primit sesizări. ARR a suspendat atestate pentru aceasta pe baza adreselor noastre. Îi aşteptăm pe clienţii care sunt jecmăniţi cu adevărat, li se aduc injurii, comportament neadecvat faţă de clienţi. Şi noi dorim să facem ordine”, spune Vasile Ştefănescu preşedinte COTAR, la un post tv.