Scopul acţiunii derulate de Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului în parteneriat cu Agenţia pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii Ploieşti este acela de a promova acest segment, dar şi de a crea o legătură între întreprinzători şi posibili parteneri.
"Succes tuturor participanţilor la acest târg şi îmi doresc, dacă e posibil, la finalul celor trei zile să constatăm că numărul vizitatorilor se apropie de numărul vizitatorilor de la Târgul de Turism, atunci când a atins 13.000", a explicat ministrul Daniel Cadariu.
Târgul Întreprinderilor Mici şi Mijlocii își propune anul acesta să stimuleze creșterea vizibilității pe piață a brandurilor românești, precum și să faciliteze dezvoltarea contactelor de afaceri și stabilirea unor legături parteneriale.
Reprezentanţii IMM-urilor susţin că evenimentul este o oportunitate reală pentru antreprenori. Ultima ediţie a Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii a fost organizată în 2009.