Directorul de marketing al Auchan, Tiberiu Danetiu, a explicat pentru Mediafax că lanţul de magazine nu îşi închide nicio locaţie şi nu îşi modifică programul.
Lidl România a anunţat că singurele modificări sunt dirijarea pătrunderii în magazine, pentru evitarea aglomeraţiilor. Însă, retailerul a comunicat că nu sunt probleme cu stocurile, iar programul rămâne acelaşi ca până acum.
Asociaţia Marilor Reţele Comerciale (AMRC) spune că există stocuri suficiente şi roagă oamenii să cumpere responsabil, în funcţie de nevoi şi nu de panică pentru a nu se forma aglomeraţie inutilă.
„Încurajăm achiziţia responsabilă. A face stocuri mari acasă ar putea la un moment dat să se transforme într-o problemă pentru că toate acestea au termene de valabilitate”, a declarat George Bădescu, director general Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România.
Românii cumpără în continuare produse neperisabile şi de igienă. Magazinele spun că se vând cel mai repede pastele şi conservele, dar şi hârtia igienică şi dezinfectaţii.