Studiul a recomandat traseul Floreşti - Piaţa Unirii - Piaţa Mărăşti - Muncii / Europa Unită - Depou Sopor, cu o lungime de 21 de kilometri şi 19 staţii.
Primarul Emil Boc a arătat, într-o postare pe Facebook, că în ședința extraordinară a Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca a fost aprobat proiectul privind Studiului de fezabilitate (documentația tehnică și indicatorii tehnico-economici) pentru obiectivul de investiții „Tren metropolitan Gilău-Florești-Cluj-Napoca-Baciu-Apahida-Jucu-Bonțida – etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de Metrou și Tren Metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea și a studiilor conexe viitoarelor obiective de investiții” – componenta investițională Magistrala I de Metrou.
"Opțiunea de traseu recomandată prin acest studiu este: Florești - Piața Unirii - Piața Mărăști - Muncii / Europa Unită - Depou Sopor. Traseul va avea o lungime de 21,03 km și va dispune de 19 stații", a scris Emil Boc, luni, pe pagina sa de Facebook.
Metrou în Cluj-Napoca. Investiţia totală este de 2.052.196.984 euro
Durata de realizare a investiţiei va fi de 128 de luni, iar finanţarea obiectivului va fi realizată din diverse surse: PNRR, POIM, alocări de la bugetele naţionale şi locale, dar şi alte surse de finanţare identificate pe parcurs.
Emil Boc a postat şi o simulare video a câtorva staţii ale viitorului metrou clujean.