Retailerul a ales centrul comercial Mega Mall din București pentru a lansa noul concept de magazin pe piața din România, dupa inaugurarea celor din Praga și Sofia în octombrie anul trecut.
Cu o suprafață de 960 mp, noul magazin are un nou design și pune accent pe educația, stilul și emoția asociată cu viața sportivă. Magazinele au un design inovator și pun accentul pe experiența clientului și pe eficientizarea spațiului, fiind dotate cu multiple materiale educaționale care ajută clienții să aleagă produsele potrivite necesităților lor.
Un magazin modern și accesibil
”A fost important să creăm un magazin modern și accesibil în care clienții noștri găsesc cu ușurință ceea ce caută, un magazin care păstrează aspectul Sportisimo și are un design cu dezvoltare durabilă.”, a declarat Petru Andronic, Country Manager Sportisimo Romania.
Sportisimo, liderul pieței din Cehia în domeniul articolelor sportive, a deschis în perioada pandemiei de Covid-19 nu mai puțin de 7 magazine noi în România și are în plan deschiderea a încă 5 până la finalul anului.
”Obiectivul tuturor celor care au lucrat la acest nou concept a fost ca magazinele să dobândească mai multă emoție care, în retail-ul contemporan, este principalul factor de diferențiere. Clientul, indiferent unde se află în magazin, trebuie să aibă o viziune de ansamblu clară a tuturor categoriilor existente.”, a adăugat Petru Andronic, Country Manager Sportisimo Romania.
Săgeata de orientare, un element distinctiv
Un element distinctiv al magazinelor Sportisimo a devenit săgeata de orientare. ”Este un simbol care îndeamnă la mișcare, conferă un aer dinamic spațiului și încurajează explorarea fiecărei categorii de produse. Mai mult, acest simbol vizual completează motto-ul nostru Spor la sport!”, subliniază Maria Gheorghiță, marketing manager Sportisimo România.
Sportisimo, prezent de șase ani în România, deține 35 de magazine pe piața locală și un shop online. Retailerul are colaborări directe cu brandurile internaționale, ceea ce îi oferă avantajul de a avea o gamă variată de produse de cea mai bună calitate la prețuri competitive. Sportisimo a început ca o mică afacere de familie, în 1999, iar în prezent deține cea mai variată gamă de echipamente sportive pe piața comercială din Cehia și Slovacia. Pe lângă e-shop, momentan compania are în jur de 190 de magazine în Europa, din care 104 sunt în Cehia, 46 în Slovacia, 2 în Ungaria și 2 în Bulgaria.