Aproape 64% dintre respondenții care au participat la un sondaj realizat recent de eJobs România au declarat că reputația unei companii este unul dintre cele mai importante criterii în funcție de care decid să-și depună CV-ul în vederea angajării. Doar 2,3% dintre candidați cred că brandul de angajator nu contează în alegerea unui viitor loc de muncă.
Pachetul salarial, distanța dintre casă și birou și programul flexibil au fost, în mod tradițional, criteriile cu cea mai mare greutate în decizia de angajare a candidaților. În ultimii ani, însă, aceștia au început să acorde o atenție cel puțin la fel de mare și brandului de angajator. Astfel, potrivit celui mai recent studiu eJobs, pentru aproape 98% reputația companiei este importantă sau foarte importantă în decizia de a aplica pentru un loc de muncă.
Prin “reputație”, 71,03% dintre candidați înțeleg recenzii bune despre companie de la actualii și foștii angajați; 58,27% spun că un brand bun de angajator se bazează pe pachetul de salarii și beneficii pe care îl oferă; în timp ce 35,68% cred că reputația pornește de la un nume și un logo recognoscibile. Un mediu de lucru plăcut și prezența constantă în presă și în social media sunt alți factori care contribuie la consolidarea unei identități organizaționale puternice, în opinia candidaților, scrie Libertatea.