Investiţia iniţială în aplicaţia de dating lansată de cei trei antreprenori români se ridică la suma de 500.000 de euro.
Creatorii susţin că noua aplicaţie – Slide – se diferenţiază de Tinder şi Bumble prin faptul că vor avea “reels”, ca la TikTok.
„Suntem conștienți că dating-ul online poate fi uneori o experiență frustrantă și nerealistă. Cu Slide, ne-am propus să schimbăm această percepție, oferind utilizatorilor noștri posibilitatea de a se conecta într-un mod mai autentic și mai potrivit.
Români fiind, am decis să lansăm aplicația pentru prima oară în România, unde vom confirma experiența superioară oferită utilizatorilor, ne vom adapta la feedback-ul lor și după 2-3 luni vom extinde la nivelul a peste 65 de țări”, a declarat Mugur Frunzetti, unul dintre antreprenorii care au creat noua aplicaţie.
În plus față de inovațiile aduse în ceea ce privește experiența utilizatorului, Slide susține că pune accent pe siguranță. Aplicația românească se laudă cu „mecanisme avansate de verificare, sprijinite de inteligența artificială și de intervenția umană acolo unde este necesară”, precizează startupcafe.ro.