Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a informat că pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air, cetățenii români pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România.
"Acest site este pus la dispoziția consumatorilor români de Uniunea Europeană, pentru rezolvarea problemelor și recuperarea prejudiciilor.
Este important de reținut că Protecția Consumatorului -ANPC, nu poate interveni și nu poate aplica amenzi în acest caz, deoarece Wizz Air nu are reprezentanță în România", potrivit unui comunicat postat pe pagina de Facebook a Ministerului Economiei.
Cetățenii români pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România atunci când:
Citește și: Cum a reuşit un turist să obțină despăgubiri uriaşe de la Wizz Air, după ce compania i-a anulat zborul
- întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziționat dintr-un alt stat european;
- vor să știe ce drepturi au în timpul unor călătorii în alt stat European;
- vor să depună o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluționării problemei.
În luna iulie, ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Radu Oprea, a discutat despre problemele întâmpinate de clienții WizzAir, cu Didier Reynders, comisarul european pentru Justiție, cu atribuții privind protecția consumatorului.
Astfel, ministrul Ștefan-Radu Oprea și-a manifestat îngrijorarea cu privire la problemele pe care compania aeriană Wizz Air le are în România, în ultima vreme multe dintre zborurile acesteia având întârzieri foarte mari sau fiind anulate în ultimul moment, ceea ce a dus la nemulțumiri și plângeri din partea clienților.
Site-ul Centrului Eurioean al Consumatorilor România se poate găsi AICI.