”Dragi clienți,
Momentan întâmpinăm un incident care impactează:
- Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice;
- Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice;
- Raiffeisen SmartToken;
- Raiffeisen Smart Business;
- Noul Raiffeisen Online IMM;
- OpenBanking (AISP/PISP/CISP).
- Tranzacții și înrolarea în wallet (Raipay\ApplePay și GarminPay);
- Smart Market – flux înrolare;
- PI Onboarding;
Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor pe website-ul băncii, accesând următorul link: https://www.raiffeisen.ro/persoane-fizice/in-sprijinul-tau/asistenta/disponibilitatea-serviciilor/.
Cauza este în curs de remediere.
Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate).
Mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate!”, anunță Raiffeisen Bank.