În contextul în care accesul la un computer a devenit o necesitate, au apărut platforme diverse pentru îmbunătățirea experienței de navigare și optimizarea timpului de lucru. Una dintre cele mai apreciate este AnyDesk. Reprezintă o soluție inovatoare care permite controlul de la distanță. Așadar, nu contează că lucrezi de acasă sau pur și simplu vrei să oferi asistență echipei de la birou, Anydesk te scutește de efort.
Dezvoltarea conceptului de mobilitate, dar și expansiunea constantă a tehnologiei a impactat în mod clar derularea activităților zilnice. Pentru antreprenori a reprezentat un prilej numai bun de evoluție. Noul sistem de management al informațiilor, fără a mai fi necesară prezența fizică, este în mod clar o invenție care poate garanta rezultate pe termen lung. Ce este mai exact și ce funcții oferă poți afla în rândurile de mai jos.
Ce este AnyDesk?
În termeni cât mai simpli, Anydesk este un soft ingenios, care îți permite să accesezi fișiere și informații de pe alt dispozitiv. Este utilizat cu precădere la nivelul companiilor, acolo unde munca se desfășoară la foc automat, iar infrastructura IT este destul de complexă.
A apărut ca o soluție avantajoasă pentru cei care își doresc să economisească timp și resurse. Dacă acum câțiva ani, era nevoie de prezența fizică a unui specialist pentru a efectua reparațiile necesare, acum totul se realizează cu câteva click-uri. Gestionarea serverelor nu va mai reprezenta o provocare pentru administratorii IT.
Chiar dacă pare greu de crezut, AnyDesk este o unealtă valoroasă care poate influența interacțiunile dintre colegi și implicit nivelul de productivitate. Cum anume? Ei bine, este utilizat adesea pentru a partaja documente oficiale și pentru a eficientiza lucrul pe un anumit proiect.
Configurarea și instalarea AnyDesk
Acum că ai înțeles cât de important este AnyDesk pentru obținerea performanțelor dorite în materie de fiabilitate, e timpul să treci la pasul următor. Instalarea se face foarte simplu, la fel și configurarea funcțiilor principale. Asigură-te mai întâi că ai optat pentru achiziția unei .
Interfața AnyDesk este ușor de navigat, chiar și pentru utilizatorii începători. Te vei obișnui rapid cu modul de lucru. Însă, înainte de toate, iată câteva informații utile despre instalare:
-
Accesează site-ul oficial, selectează sistemul de operare pe care îl folosești și apasă pe butonul Download. Alege opțiunile de instalare dorite (locație de instalare, creare de shortcut etc.) și acceptă termenii și condițiile licenței.
-
Lansează aplicația și conectează-te la un dispozitiv. Pentru a facilita controlul de la distanță, trebuie să introduci ID-ul laptopului la care vrei să te conectezi în caseta Remote Address.
-
Odată stabilită conexiunea, Anydesk îți asigură mai multe funcții. În bara de sus a ecranului poți solicita transferul de fișiere, chat-ul text, imprimarea la distanță și repornirea dispozitivului la distanță.
În cazul în care ai nevoie de AnyDesk pentru a spori gestionarea activităților zilnice, vei avea nevoie de un pachet business. Există mai multe opțiuni de utilizare:
-
Solo (1 utilizator),
-
Standard (20 de utilizatori),
-
Advanced (50 de utilizatori),
-
Ultimate (poate fi personalizată, dar cu minim 5 utilizatori).
AnyDesk pentru echipe și afaceri
N-ai încercat încă ? Funcțiile pe care le oferă se pliază în mod special companiilor. Iată cum ajută în mod practic echipele de lucru:
-
Angajații pot accesa fișierele stocate pe dispozitivele companiei de oriunde, ceea ce sporește productivitatea și colaborarea.
-
Pot lucra simultan la proiecte în timp real, indiferent de locația lor. Comunicarea și fluxul de lucru vor fi eficientizate.
-
Toate conexiunile AnyDesk sunt criptate cu protocoale de securitate de ultimă generație. Așadar, datele confidențiale ale companiei nu vor fi compromise.
Vrei să te bucuri de rezultate performante, fără a mai fi nevoie să investești timp și resurse pentru a te deplasa dintr-un loc în altul? Alege Anydesk!